• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Integrated Marketing Communication: Advertising and Promotion in a Digital World » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

Integrated Marketing Communication: Advertising and Promotion in a Digital World

ISBN-13: 9780367436230 / Angielski / Miękka / 2021 / 300 str.

Jerome M. Juska
Integrated Marketing Communication: Advertising and Promotion in a Digital World Jerome M. Juska 9780367436230 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Integrated Marketing Communication: Advertising and Promotion in a Digital World

ISBN-13: 9780367436230 / Angielski / Miękka / 2021 / 300 str.

Jerome M. Juska
cena 320,57
(netto: 305,30 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 312,27
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This textbook explores the continuing transformation of advertising, sales promotion, and public relations functions within the marketing discipline. It guides the reader through the process of developing and implementing a comprehensive Integrated Marketing Communication plan for companies, organizations, and brands.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Industries - Retailing
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367436230
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
300
Waga:
0.53 kg
Wymiary:
24.41 x 16.99 x 1.75
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Author  Foreword  Preface  1. Artificial Intelligence: Another Digital Transformation for the Future of Marketing  2. Integrated Marketing Communication: Pathways for Brand Messages and Content  3. Marketing Research Methods: Collecting and Analyzing Input for Decision-Making  4. IMC Objectives and Budgets: Funding Methods and Allocating Financial Resources  5. Segmentation Strategies: Prioritizing Target Groups for Effective Brand Communication  6. Creativity Strategies and Advertising: The Storytelling Process, People, and Procedures  7. Digital Media Strategies: Owned and Shared Pathways for Delivering Brand Content  8. Legacy Media Strategies: Paid Pathways for National and Local Advertising Campaigns  9. Sales Promotion Strategies: Motivating Shoppers to React and Respond to Special Offers  10. Public Relations Strategies: Earned Media Coverage and Building Lasting Relationships  11. Brand Visibility Strategies: Displaying a Physical Presence and Using Personal Contact  12. B2B Communication Strategies: Retaining Customers and Discovering New Buyers  Index

Jerome M. Juska is an Adjunct Professor at Seminole State University. Dr. Juska has taught advertising management at the University of Illinois, Northwestern University, and Franklin College in Lugano, Switzerland. He is also a consultant for agencies, media, and advertisers.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia