• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Integrated Management from E-Business Perspective: Concepts, Architectures and Methodologies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Integrated Management from E-Business Perspective: Concepts, Architectures and Methodologies

ISBN-13: 9781461349181 / Angielski / Miękka / 2012 / 396 str.

Pradeep Kumar Ray; Pradeep Kumar Ray
Integrated Management from E-Business Perspective: Concepts, Architectures and Methodologies Ray, Pradeep Kumar 9781461349181 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Integrated Management from E-Business Perspective: Concepts, Architectures and Methodologies

ISBN-13: 9781461349181 / Angielski / Miękka / 2012 / 396 str.

Pradeep Kumar Ray; Pradeep Kumar Ray
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

E-Business covers a broad spectrum of businesses based on the Internet, including e-commerce, e-healthcare, e-government and e tailing. While substantial attention is being given to the planning and development of e-business applications, the efficiency and effectiveness of e-business systems will largely depend on management solutions. These management solutions demand a good grasp of both the technical and business perspectives of an e-business service. There have been many books on the Internet based on e-commerce, Internet protocols, distributed components etc. However, none of these books address the problem of managing e business as a set of networked services. They do not link enterprise management with network and systems management. This book provides an overview of the emerging techniques for IT service management from a business perspective with case studies from telecommunication and healthcare sectors. It integrates the business perspective with relevant technical standards, such as SNMP, WBEM and DMI. This book presents some concepts and methodologies that enable the development of effective and efficient management systems for networked services. The book is intended to familiarize practicing managers, engineers, and graduate level students with networked service management concepts, architectures and methodologies with reference to evolving standards. It should be useful in a number of disciplines, such as business management, information systems, computers and networking, and telecommunications. Appendix 2 is based on TeleManagement (TM) Forum's documents on TOM (GB921, GB910 and GB908). While this appendix has explained the basic management concept of an e-telco, TMForum now recommends the use of eTOM as explained in www.tmforum.com. An overview of eTOM is available in the report The TeleManagement Forum's enhanced Telecom Operations Map (eTOM) by Michael Kelly appearing in the Journal of Network and Systems Management in March 2003.

Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Computers > User Interfaces
Computers > Networking - Hardware
Business & Economics > Information Management
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Network and Systems Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781461349181
Rok wydania:
2012
Wydanie:
Softcover Repri
Numer serii:
000191015
Ilość stron:
396
Waga:
0.64 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

1. E-Business Environment. 2. Management of E-Business. 3. E-Business Management Methodologies. 4. E-Business: A Service-Oriented View. 5. Anatomy of E-Business Management. 6. Operation and Implementation of E-Business Management. 7. E-Business Infrastructure Management. 8. Integration of Technologies for E-Business Management. 9.Cooperative E-Business Management. 10. CoMENS design and Calculation. Appendix 1: BPM: A Case Study. Appendix 2: TMF Guidelines for FAB. Appendix 3: CoMENS for E-Business Management. Appendix 4: Service Level Management (SLM). Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia