• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Inside Dms Automotive Dealer Management System » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

Inside Dms Automotive Dealer Management System

ISBN-13: 9781461078517 / Angielski / Miękka / 2011 / 416 str.

Niels Skjoldager Finn Guldbrandsen Lund
Inside Dms Automotive Dealer Management System Niels Skjoldager Fin 9781461078517 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Inside Dms Automotive Dealer Management System

ISBN-13: 9781461078517 / Angielski / Miękka / 2011 / 416 str.

Niels Skjoldager Finn Guldbrandsen Lund
cena 199,35
(netto: 189,86 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 198,81
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Inside DMS - Automotive Dealer Management System, is a 360 degree tour de force of the intricate world of automotive retail and how that relates to automotive dealer management systems (DMS) today and especially the future.
The book evolves around the fundamental and pressing issue of reforming how automotive retailers operate to how consumers are rapidly changing their buying behavior, for instance as a result of social media. Business to business and traditional consumer marketing is "dead," while peer-to-peer marketing is taking over. In other words, purchasing of cars is quickly changing from advertising and in dealership sales process induced to be highly influenced by the new social media and consumers' own research. Buyers of cars may be more educated about the product they are interested in that the sales guy at the dealership THAT is a challenge of potentially cataclysmic proportions for automotive retailers, unless they try to understand the changes and quickly adapt to those.
This book is therefore by no means for the readers who dwell in the past, but rather you who would like to understand the opportunities modern technology can bring to automotive retail to solve current and especially "just around the corner" operational issues.
With the introduction of a fully, integrated, DMS, in which work flows and data is captured in the same application, financial postings happen real-time and reporting and business intelligence on all levels of an automotive dealership organization is instantly available.
The book takes additional steps further into the future of automotive retail. Tremendous operational efficiencies may be achieved, improved customer relationship as well as guidance to the use of social media and even taking bold steps into a completely new vision of what automotive retail of "tomorrow" could be like.
The book is of high relevance for just about anyone associated with, working in or just interested in the automotive industry: Dealership principals and executive teams, educators, students, dealership staff, automotive manufacturer leadership and staff, analysts or if you share our affinity for the most wonderful trade: "Cars "


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Automobile Industry
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781461078517
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
416
Waga:
0.73 kg
Wymiary:
24.61 x 18.9 x 2.16
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Finn Guldbrandsen Lund, Niels Skjoldager Niels Skjoldager & Finn Guldbrandsen Lund are inde... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia