• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Inquiry In Education Set V1&2 P » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Inquiry In Education Set V1&2 P

ISBN-13: 9780805863888 / Angielski / Miękka / 2007 / 368 str.

Aulls/Short; Mark W. Aulls; Bruce M. Shore
Inquiry In Education Set V1&2  P Aulls/Short                              Mark W. Aulls Bruce M. Shore 9780805863888 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Inquiry In Education Set V1&2 P

ISBN-13: 9780805863888 / Angielski / Miękka / 2007 / 368 str.

Aulls/Short; Mark W. Aulls; Bruce M. Shore
cena 180,43 zł
(netto: 171,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 178,58 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

A companion to Inquiry in Education, Volume I: The Conceptual Foundations for Research as a Curricular Imperative. Volume I presents the arguments for the necessary inclusion of inquiry-driven learning and instructional experiences in any modern school curriculum. Volume II illustrates how educators in a range of settings have dealt with obstacles to successful implementation of inquiry-based approaches. Each chapter focuses on a particular barrier or barriers, and has a primary focus on learners, teachers, or the curriculum. The stories reflect highly varied learning contexts ranging from infancy to university, from the classroom to a range of out-out-school contexts.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Education > Curricula
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805863888
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
368
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
02

Volume I: 1 Instruction and Inquiry Instruction 2 Reflective Practice 3 Preparing Preservice Teachers to Be Inquirers 4 The Experienced Teacher and Action Research 5 Constructivism 6 Gifted Education and the Research Imperative in Curriculum 7 Discovery Learning Study 8 Inquiry Instruction 9 Project-Based Inquiry 110 Inquiry in Social Studies and History 11 Science and Inquiry 12 Conclusion: The Treatment of Inquiry as a Curricular Imperative. Volume II: 1 Developing Students’ Inquiry Strategies: A Case of Teaching History in the Middle Grades 2 Teaching Problem Finding to Elementary Students: Views from the Trenches 3 Where Students Get Creative-Productive Ideas for Major Projects in the Natural and Social Sciences 4 The Phantom of the Science Fair 5 Caught in the Web: Internet Risks for Children 6 Collaboration in Student-Oriented Teacher Inquiry 7 White Water during Inquiry Learning: Understanding the Place of Disagreements in the Process of Collaboration 8 The Embodied Conductor: Concert Pianists, Diaper Dancers, and the Fine Art of Creative Variability in Performance 9 Creating Change: Teachers’ Reflections on Introducing Inquiry Teaching Strategies 10 Teacher Models of Teaching Inquiry 11 Teachers’ Use and Understanding of Strategy in Inquiry Instruction 12 The Hidden Curriculum and Multicultural Education: A Potential Barrier to the Implementation of an Inquiry-Driven Curriculum 13 The Role of the Teacher in Opening Worlds of Inquiry-Driven Learning with Technology 14 Promoting Authentic Inquiry in the Sciences: Challenges Faced in Redefining University Students’ Scientific Epistemology.

Mark W. Aulls McGill University, Bruce M. Shore McGill University, Marcia A. B. Delcourt Western Connecticut State University



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia