• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Innovationsmanagement: Von Der Idee Zum Erfolgreichen Produkt » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Innovationsmanagement: Von Der Idee Zum Erfolgreichen Produkt

ISBN-13: 9783790818192 / Niemiecki / Twarda / 2006 / 232 str.

Michael Nippa; Kai Engel
Innovationsmanagement: Von Der Idee Zum Erfolgreichen Produkt Engel, Kai 9783790818192 Physica-Verlag Heidelberg - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Innovationsmanagement: Von Der Idee Zum Erfolgreichen Produkt

ISBN-13: 9783790818192 / Niemiecki / Twarda / 2006 / 232 str.

Michael Nippa; Kai Engel
cena 262,32
(netto: 249,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 198,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Innovationen gehoren zu den wichtigsten unternehmerischen, aber auch volkswirtschaftlichen Erfolgsfaktoren. Bei vordergrundig gleichen Ausgangsbedingungen verfugen einige Unternehmen jedoch scheinbar uber Jahre hinweg uber eine auergewohnlich hohe Innovationskraft und damit uber ein hoheres Erfolgspotenzial als viele ihrer Wettbewerber. Im Mittelpunkt dieses Buches stehen die Beitrage der Praktiker aus verschiedenen Branchen und Unternehmen, die ihre Erfahrungen - viele davon fokussiert auf wichtige Einzelaspekte des Innovationsmanagements - zusammenfassen. Dazu kommen konzeptionelle Ubersichtsbeitrage zu verschiedenen Aspekten des Innovationsmanagements.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
Physica-Verlag Heidelberg
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783790818192
Rok wydania:
2006
Wydanie:
2007
Ilość stron:
232
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.4 x 15.6 x 1.4
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Aus den Rezensionen:

"Warum ist Firma X ... schneller am Markt? Wo holt das Unternehmen Y seine überraschenden Ideen her? In diesem Herausgeber-Band stehen Beispiele von Praktikern im Mittelpunkt. Sie schildern wichtige Einzelaspekte des Managements. Sie verweisen auf Best Practices und Muster oder den Transfer technologischen Wissens über Produkte bei Großunternehmen, schildern die innovative Arbeit von Führungskräften in kleinen und mittleren Unternehmen und geben Erfahrungen im internationalen Innovationsmanagement wieder." (http://www.buchkatalog.de)

Best Practices.- Organisation von Innovationsmanagement.- Zur Komplexität der Innovationsorganisation.- Transfer technologischen Wissens in Produkte in Großunternehmen.- The Innovation Game.- Das Innovationsmanagement der BMW Group.- Strategisches Innovationsmanagement eines Technologiekonzerns.- Transfer technologischen Wissens in Produkte in KMUs.- Innovieren leicht gemacht ....- Von der Innovationsflut zum wirtschaftlichen Erfolg.- Der Kunde als Innovationspartner.- Wissensmanagement und Innovationskultur.- Ein Wissensumfeld im Unternehmen schaffen.- “Zeit” und “Ort” als zentrale Organisationsaspekte des Innovationsmanagements.- Stand und Perspektiven des internationalen Innovationsmanagements.- Strategisches “Time-to-Market”-Management.

Nippa, Michael Michael Nippa, Chair of Managment, Leadership, and... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia