• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Innovations in Knowledge Management: The Impact of Social Media, Semantic Web and Cloud Computing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Innovations in Knowledge Management: The Impact of Social Media, Semantic Web and Cloud Computing

ISBN-13: 9783662478264 / Angielski / Twarda / 2015 / 267 str.

Liana Razmerita; Gloria Phillips-Wren; Lakhmi C. Jain
Innovations in Knowledge Management: The Impact of Social Media, Semantic Web and Cloud Computing Razmerita, Liana 9783662478264 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Innovations in Knowledge Management: The Impact of Social Media, Semantic Web and Cloud Computing

ISBN-13: 9783662478264 / Angielski / Twarda / 2015 / 267 str.

Liana Razmerita; Gloria Phillips-Wren; Lakhmi C. Jain
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book discusses emerging trends in the field of managing knowledge work due to technological innovations. The second section, entitled "Managing Knowledge using Social Media", focuses on factors influencing adoption and usage, the role of social media in managing knowledge, and factors that influence employees' acceptance and participation.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > Artificial Intelligence - General
Technology & Engineering > Engineering (General)
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Intelligent Systems Reference Library
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783662478264
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2016
Numer serii:
000385804
Ilość stron:
267
Waga:
0.58 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.75
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"Innovations in Knowledge Management The Impact of Social Media, Semantic Web and Cloud Computing provides a good foundation for understanding the current changes in the field of knowledge management. Innovative technologies are cause for a great shift in the way businesses and organizations work. New, innovative ICT and social media will have significant impact on how knowledge is and will be created, acquired, stored, transferred, shared, and applied. Adoption of these technologies will inherently change the landscape of knowledge management." (Jantima P. Somboonsong, Fudan Journal of the Humanities and Social Sciences, Vol. 10, 2017)

"This book considers the impact of social media, the semantic web, and cloud computing on knowledge management (KM). ... The chapters of the book can be read independently of each other. ... The book can be read with advantage by people interested in the area of collaborative work. By covering a wide range of topics in the field, it provides excellent context and ongoing developments." (J. P. E. Hodgson, Computing Reviews, October, 2015)

Managing Knowledge, Projects and Networks.- Managing Knowledge using Social Media: factors influencing adoption and usage.- New Approaches and Technologies for Knowledge Acquisition.

This book discusses emerging trends in the field of managing knowledge work due to technological innovations. The book is organized in 3 sections. The first section, entitled "Managing Knowledge, Projects and Networks", discusses knowledge processes and their use, reuse or generation in the context of an organization. The second section, entitled "Managing Knowledge using Social Media", focuses on factors influencing adoption and usage, the role of social media in managing knowledge, and factors that influence employees' acceptance and participation. The third section brings into discussion new approaches and technologies for acquiring knowledge. The book will be useful to both academics engaged in research in knowledge management and practitioners who are considering or implementing strategies for managing one of their most important resources.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia