• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Innovations and Implications of Persuasive Narrative » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Innovations and Implications of Persuasive Narrative

ISBN-13: 9781433180873 / Angielski / Twarda / 2020 / 270 str.

Stephanie G. Schartel Dunn; Gwendelyn S. Nisbett
Innovations and Implications of Persuasive Narrative Stephanie G. Scharte Gwendelyn S. Nisbett 9781433180873 Peter Lang Inc., International Academic Publi - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Innovations and Implications of Persuasive Narrative

ISBN-13: 9781433180873 / Angielski / Twarda / 2020 / 270 str.

Stephanie G. Schartel Dunn; Gwendelyn S. Nisbett
cena 509,33
(netto: 485,08 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 507,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This interdisciplinary volume explores the range of applications and implications of using persuasive narrative and storytelling. Persuasive strategies include the use of influencers, celebrities, virtual reality, interactive games, and content marketing (among others).

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Peter Lang Inc., International Academic Publi
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433180873
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
270
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
22.91 x 15.19 x 1.75
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

List of Illustrations and List of Tables - Preface - Acknowledgments - AmandaJ. Weed/AlexandraBeauchamp/Karen Freberg: The Narrative Persuasion Interactivity Model: Maximizing Persuasive Storytelling in the Interactive Age - Josh Compton/Aliciaason: Narrative and the Inoculation Theory of Resistance to Influence - Charisse L'Pree Corsbie-Massay: Enhancing Platform Appreciation through Avoidant Engagement: A Theoretical and Practical Model of Interactivity and Persuasion - Garret L. Castleberry: The Persuasive Power of Genre as a Universal Narrative Language -Nathan J. Rodriguez: Quantifying Celebrity and Commodifying Authenticity: The Rise of Micro- and Nano-influencers - SaraChamplin/Newly aul: Long-Format Commercials in a World of Short Attention Spans: How Advertisers Create Engagement through Storytelling - Stephanie Schartel Dunn: Becoming the Narrative: The Role of Narrative Transportation in Brand Communities - Christine Skubisz/Natalie Pagenstecher: Health Related Entertainment Education as Persuasive Narrative - LauraCrosswell/Ran Duan/Kari BarberL: Exploring Animation as a Compliance Gaining Strategy for Environmental News Reporting - NeelamSharma: Retrospective Reflection, Real Life Projections and Narrative Engagement: A Link between Narrative Transportation, Real-Life Projections, and Identification with Characters in a Polarizing TV Drama about Transgender Persons - Mimi Perreault/Greg Perreault: Responding to Video Game Moral Panic: Persuasive Messaging in the Video Game Industry's Response to News Coverage of Mass Violence - JoshuaD. Phillips/Karen C. Theveny: "Believe" in Nike: How Embracing Colin Kaepernick Perpetuates Nike's Illusion of Rebellion - Tobias Reynolds-Tylus: A Comparison of Two Narrative Appeals for Promoting Organ Donation - Newly Paul /Gwendelyn S. Nisbett: Understanding Gender Differences in Political Persuasive Social Media Narratives - Christinailey: The Storytelling of Trauma: #YesAllWomen and the Dawning of Feminist Digital Collectivity - Index.

Stephanie G. Schartel Dunn (PhD, University of Oklahoma) is an assistant professor of marketing in the Plaster School of Business at Missouri Southern State University. Dr. Schartel Dunn's research examines mediated social influence and consumer behavior.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia