• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Innovation in Primetime Television » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Innovation in Primetime Television

ISBN-13: 9783639035902 / Angielski / Miękka / 2008 / 188 str.

Maike Rudzio
Innovation in Primetime Television Maike Rudzio 9783639035902 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Innovation in Primetime Television

ISBN-13: 9783639035902 / Angielski / Miękka / 2008 / 188 str.

Maike Rudzio
cena 312,65
(netto: 297,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 311,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Innovation in primetime network programming is claimed by network executives to be the future of the television business. It is asserted to keep a constant programming flow, expand the network's rank in the industry by addressing those viewers who have not yet been reached by existing programming, and respond to various changes in the viewer's environment. This statement however seems to contrast the economic principle of maximizing profits while minimizing risks and avoidable expenses because introducing new programs to an audience includes enormous costs and unforeseeable risks. This book adresses this conflict by analyzing innovations in primetime programming offered by ABC, CBS, Fox, and NBC. Based on program schedules and different categories of innovations designed for the study, it is examined to what extent new programs enter fall lineups and evaluated how innovative the new programs are. Thus, it provides a basic theoretical understanding and applied insight into the practice of innovation management and television programming. The book is designed for students, lecturers, and media managers interested in innovation management and television programming."

Innovation in primetime network programming is claimed by network executives to be the future of the television business. It is asserted to keep a constant programming flow, expand the networks rank in the industry by addressing those viewers who have not yet been reached by existing programming, and respond to various changes in the viewers environment. This statement however seems to contrast the economic principle of maximizing profits while minimizing risks and avoidable expenses because introducing new programs to an audience includes enormous costs and unforeseeable risks. This book adresses this conflict by analyzing innovations in primetime programming offered by ABC, CBS, Fox, and NBC. Based on program schedules and different categories of innovations designed for the study, it is examined to what extent new programs enter fall lineups and eva­luated how innovative the new programs are. Thus, it provides a basic theoretical understanding and applied insight into the practice of innovation management and television programming.The book is designed for students, lecturers, and media managers interested in innovation management and television programming.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639035902
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
188
Waga:
0.26 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Rudzio, Maike Maike Rudzio studierte in Osnabrück Erziehungswissenschaft, Medien und Soziologie. Zusätzlich erlangte sie den Master of Arts in Communication Studies an der ISU, USA. Seit Okt. 2005 ist sie als wiss. Mitarbeiterin an der Prof. Medienmanagement mit den Lehr- und Forschungsinhalten Innovationsmanagement sowie Unternehmertum in Weimar tätig.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia