• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Innovation in Complex Social Systems » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Innovation in Complex Social Systems

ISBN-13: 9780415558709 / Angielski / Twarda / 2010 / 352 str.

Petra Ahrweiler
Innovation in Complex Social Systems Petra Ahrweiler   9780415558709 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Innovation in Complex Social Systems

ISBN-13: 9780415558709 / Angielski / Twarda / 2010 / 352 str.

Petra Ahrweiler
cena 778,85
(netto: 741,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Innovation is the creation of new, technologically feasible, commercially realisable products and processes and, if things go right, it emerges from the ongoing interaction of innovative organisations such as universities, research institutes, firms, government agencies and venture capitalists. Innovation in Complex Social Systems uses a "hard science" approach to examine innovation in a new way. Its contributors come from a wide variety of backgrounds, including social and natural sciences, computer science, and mathematics. Using cutting-edge methodology, they deal with the complex aspects of socio-economic innovation processes. Its approach opens up a new paradigm for innovation research, making innovation understandable and tractable using tools such as computational network analysis and agent-based simulation. This book of new work combines empirical analysis with a discussion of the tools and methods used to successfully investigate innovation from a range of international experts, and will be of interest to postgraduate students and scholars in economics, social science, innovation research and complexity science.

Innovation, the creation of new, technologically feasible, commercially realisable products and processes emerges from an ongoing interaction process of innovative organisations in various sectors such as universities, research institutes, firms, government agencies, venture capitalists and others. These actors generate and exchange knowledge, financial capital, and other resources in networks of relationships, which are embedded in institutional frameworks on the local, regional, national and international level.

This book now has something new to say about innovation. Its contributions make full use of cutting-edge methods coming from the natural sciences, from computer science, and mathematics to deal with the complex aspects of socio-economic innovation processes, without leaving out the messy features of empirical reality and the "human element" and indeed taking full account of it. Its approach opens up a new paradigm for innovation research, which is announced by its title: the contributions analyse innovation in complex social systems while making innovation understandable and tractable using tools such as computational network analysis and agent-based simulation.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Development - Business Development
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
Taylor & Francis
Seria wydawnicza:
Routledge Studies In Global Competition
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415558709
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000368363
Ilość stron:
352
Waga:
0.61 kg
Wymiary:
23.11 x 14.99 x 2.54
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part 1: The Systemic Aspects Of Innovation (Theory)  1. Innovation is Emergent  2.Innovation is Evolutionary  Part 2: The Actors and Networks of Innovation (Empirical Research)  3. Innovation is Regional  4. Innovation is Small  5.Innovation is Big  6. Innovation is Policy-Driven  7. Innovation is Academic  Part 3: The Systemic Aspects of Innovation (Modeling)  8.Innovation is Computable

Petra Ahrweiler is Professor of Technology and Innovation Management at University College Dublin (UCD), Director of UCD´s newly established Innovation Research Unit IRU, and Research Affiliate of the Engineering Systems Division at MIT, USA.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia