• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Innovation in Advertising and Branding Communication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Innovation in Advertising and Branding Communication

ISBN-13: 9780367561987 / Angielski / Miękka / 2022 / 176 str.

Innovation in Advertising and Branding Communication  9780367561987 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Innovation in Advertising and Branding Communication

ISBN-13: 9780367561987 / Angielski / Miękka / 2022 / 176 str.

cena 209,27 zł
(netto: 199,30 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book addresses innovative and new aspects of branding and advertising communication, by drawing on a broad, interdisciplinary range of theories, methods and techniques– from body image, identity and mental imagery, to self-exposure and LCM4P – intersecting with branding and advertising constructs and practices.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Communication Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367561987
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
176
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction  1. Snapshot and insights on theories, methods and topics in branding and advertising research  2. Communicating Brand Personality: Research, Challenges, and Opportunities  3. Branded content: practices and governance  4. Audio design in branding and advertising  5.Social Robots as a brand strategy  6.Body image in advertising messages  7. Effect of exposure to sexual appeals in print advertisements on attention, memory, attitude, and purchase intention  8.Self-exposure in social media. Teenagers' transmedia practices for the construction of a personal brand  9. Fanadvertising and prosumer the new trend in Television Series

Lluís Mas-Manchón, Ph.D. in Audiovisual Communication and Advertising with honors (UAB, Spain) and awarded (CAC, 2011), is a professor in the Communication Department at Pompeu Fabra University (Barcelona, Spain). His main research interests are sound branding, advertising, digital media and political marketing. He has published over 30 papers in journals in different areas. His work applies quantitative, qualitative and psychophysiological measures in both lab and field studies and experiments. Lluís Mas has been the coordinator of the "Communication, Advertising and Society" research group (CAS, UPF, www.upf.cas.edu) and has formerly chaired the Advertising Research ECREA TWG.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia