• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Innovation and Tourism Destination Development » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Innovation and Tourism Destination Development

ISBN-13: 9781138922464 / Angielski / Twarda / 2015 / 152 str.

Henrik Halkier; Marek Kozak; Bo Svensson
Innovation and Tourism Destination Development Henrik Halkier Marek Kozak Bo Svensson 9781138922464 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Innovation and Tourism Destination Development

ISBN-13: 9781138922464 / Angielski / Twarda / 2015 / 152 str.

Henrik Halkier; Marek Kozak; Bo Svensson
cena 730,17
(netto: 695,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Tourism is a central part of regional development strategies in many localities around Europe, not just in traditional coastal or mountain resorts but also in areas without a strong track record with regard to visitor economy. In a globalising world, destinations can no longer take their traditional visitors for granted and escape growing competitive pressures, because increasingly experienced, specialised and demanding travellers now have a vastly greater number of potential destinations to choose from. Both well-established and emerging tourist destinations are therefore under pressure to be innovative to increase their attractiveness in the globalising visitor economy. This book focuses on the role played by tourist destinations conceived as multi-layered and functional governance structures in stimulating or complicating the development of new tourist experiences. The complex relationship between firm-level and territorial development dynamics is, of course, by no means confined to tourism development, and the book will therefore be of a more general relevance for research into innovation and spatial development dynamics.

This book was published as a special issue of European Planning Studies."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138922464
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
152
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
24.89 x 17.27 x 1.52
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

1. Innovation and Tourism Destination Development  2. Bridging the Knowledge-gap Between the Old and the New: Regional Marine Experience Production in Orust, Västra Götaland, Sweden  3. Governance in Multi-Project Networks: Lessons from a Failed Destination Branding Effort  4. Mussels, Tourism and Community Development: A Case Study of Place Branding Through Food Festivals in Rural North Jutland, Denmark  5. Innovation, Tourism and Destination Development: Dolnośląskie Case Study  6. World Heritage and Tourism Innovation: Institutional Frameworks and Local Adaptation  7. Beyond the Transfer of Capital? Second-Home Owners as Competence Brokers for Rural Entrepreneurship and Innovation  8. Innovation and Destination Governance in Denmark: Tourism, Policy Networks and Spatial Development  9. Tourism Lobbying in Bavaria: Between Ignorance, Parochialism and Opportunism

Henrik Halkier is professor of regional and tourism studies at Aalborg University, Denmark. Marek Kozak is professor of regional and tourism studies at Warsaw University, Poland. Bo Svensson is associate professor of political science at Mid-Sweden University, Sweden.

Halkier, Henrik Halkier-Aalborg University, Denmark... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia