• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Ingredient Branding as a Brand Building Instrument » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Ingredient Branding as a Brand Building Instrument

ISBN-13: 9783836468459 / Angielski / Miękka / 2008 / 120 str.

Stefan H. Worm
Ingredient Branding as a Brand Building Instrument Stefan H. Worm 9783836468459 VDM VERLAG DR. MUELLER E.K. - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Ingredient Branding as a Brand Building Instrument

ISBN-13: 9783836468459 / Angielski / Miękka / 2008 / 120 str.

Stefan H. Worm
cena 225,29
(netto: 214,56 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 224,67
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The use of co-branded ingredients has become a popular means of improving customer response to brand extensions. Research in this area has however been limited to the host brands perspective. The present study shifts the focus to the ingredient brands perspective. The author develops a framework to examine how ingredient brands are affected when featuring co-branded extensions. The experimental results confirm that exposure to co-branded extensions alters customer perceptions of the ingredient brand. Both the ingredient brands attribute associations and its perceived skilfulness in the extension category are enhanced. Furthermore, the results indicate that co-branding of extensions positively affects evaluations of other host brands subsequently introduced products featuring the same ingredient brand.

The use of co-branded ingredients has become a popular means of improving customer response to brand extensions. Research in this area has however been limited to the host brand`s perspective. The present study shifts the focus to the ingredient brand`s perspective. The author develops a framework to examine how ingredient brands are affected when featuring co-branded extensions. The experimental results confirm that exposure to co-branded extensions alters custo­mer perceptions of the ingredient brand. Both the ingredient brand`s attribute associations and its perceived skilfulness in the extension category are enhanced. Furthermore, the results indicate that co-branding of extensions positively affects evaluations of other host brands` subsequently introduced products featuring the same ingre­dient brand.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
VDM VERLAG DR. MUELLER E.K.
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783836468459
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
120
Waga:
0.17 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.64
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

H. Worm, Stefan Stefan H. Worm is currently a visiting scholar at Emory University, USA. He is also a Ph.D. candidate in Marketing at the University of Kaiserslautern, Germany and a Doctoral Fellow of the Institute for the Study of Business Markets at Penn State University, USA.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia