• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Information and Communication Technologies in Tourism 2015: Proceedings of the International Conference in Lugano, Switzerland, February 3 - 6, 2015 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Information and Communication Technologies in Tourism 2015: Proceedings of the International Conference in Lugano, Switzerland, February 3 - 6, 2015

ISBN-13: 9783319143422 / Angielski / Miękka / 2015 / 883 str.

Iis Tussyadiah; Alessandro Inversini
Information and Communication Technologies in Tourism 2015: Proceedings of the International Conference in Lugano, Switzerland, February 3 - 6, 2015 Tussyadiah, Iis 9783319143422 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Information and Communication Technologies in Tourism 2015: Proceedings of the International Conference in Lugano, Switzerland, February 3 - 6, 2015

ISBN-13: 9783319143422 / Angielski / Miękka / 2015 / 883 str.

Iis Tussyadiah; Alessandro Inversini
cena 605,23 zł
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The papers presented in this volume advance the state-of-the-art research on big data and analytics, social media, electronic marketing, mobile computing and recommender systems, mobile sensors and geosocial services, augmented reality, wearable computing, smart tourism, electronic distribution for tourism and hospitality products and services, e-learning, responsive web design and management, and eTourism for development. This book covers the most significant areas contributed by prominent scholars from around the world and is suitable for both academics and practitioners who are interested in the latest developments in e-Tourism.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Information Management
Computers > Internet - General
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319143422
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2015
Ilość stron:
883
Waga:
1.22 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 4.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Consumer Intelligence and Analytics.- Data Management.- Social Media.- eTourism and Smart Destinations.- Intelligence Systems: Mobile, Wearable, and Sensor.- Tourism Website Analytics.- Distribution Systems.- ICT and Tourism Experiences.- e-Learning.

Iis Tussyadiah PhD is associate clinical professor at the School of Hospitality Business Management in Carson College of Business at Washington State University, Vancouver. Her research focusses on the roles of information and communication technologies in transforming tourism experiences and informing best practices in destination marketing and management.

Alessandro Inversini is senior lecturer at Bournemouth University School of Tourism (United Kingdom). His research interests are where communication, tourism and new media overlap, ranging from design to evaluation of tourism websites, from online communication to branding and reputation, from eCommerce to eLearning.

​​​​The papers presented in this volume advance the state-of-the-art research on big data and analytics, social media, electronic marketing, mobile computing and recommender systems, mobile sensors and geosocial services, augmented reality, wearable computing, smart tourism, electronic distribution for tourism and hospitality products and services, e-learning, responsive web design and management, and eTourism for development. This book covers the most significant areas contributed by prominent scholars from around the world and is suitable for both academics and practitioners who are interested in the latest developments in e-Tourism.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia