• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Information, Organization and Management: Expanding Markets and Corporate Boundaries » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Information, Organization and Management: Expanding Markets and Corporate Boundaries

ISBN-13: 9780471964544 / Angielski / Twarda / 1997 / 560 str.

Rolf Wigand;Wigand;Picot
Information, Organization and Management: Expanding Markets and Corporate Boundaries Wigand, Rolf 9780471964544 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Information, Organization and Management: Expanding Markets and Corporate Boundaries

ISBN-13: 9780471964544 / Angielski / Twarda / 1997 / 560 str.

Rolf Wigand;Wigand;Picot
cena 328,36 zł
(netto: 312,72 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 325,00 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Amidst the accelerating change of an increasingly competitive global market, Information, Organization and Management demonstrates how business success in the global market place depends upon products and services rich in variety, value and instantly responsive to customer needs.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Business & Economics > Information Management
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Wydawca:
John Wiley & Sons
Seria wydawnicza:
Wiley Series in Information Systems
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780471964544
Rok wydania:
1997
Numer serii:
000025665
Ilość stron:
560
Waga:
0.77 kg
Wymiary:
23.67 x 15.8 x 3.15
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Information, Organization and Management: Toward the Boundary–less Organization.

Market Dynamics and Competition: The Fundamental Role of Information.

Fundamental Information and Communication Models: Insights into Communication and Information Behavior.

The Potential of Information Technology in Developing the Market–driven Organization.

Dissolution of Hierarchies: Modularization of Corporations.

Dissolution of Corporate Boundaries: Symbioses and Networks.

New Forms of Market Coordination: Electronic Markets.

Overcoming the Boundaries of Location: Telecooperation and Virtual Enterprises.

Rediscovering People as Resources: Improving Human Performance in Organizations.

References.

Index.

Rolf Wigand is Director of the Graduate Program in Information Resources Management at Syracuse University, New York. He researches and teaches in information management, strategic use of IT, electronic commerce, tele–communications and information policy. Arnold Picot of Lugwig–Maximilians University in Munich is head of the German Association of Professors in Business Administration and the German Economic Association. Ralf Reichwald holds the chair for General and Industrial Business Administration at the Technical University of Munich.

Amidst the accelerating change of an increasingly competitive global market. Information, Organization and Management demonstrates how business success in the global marketplace depends upon products and services rich in variety, value and instantly responsive to customer needs. This strengthening of the buyer′s position has turned customer service into an important decisive factor for a corporation′s market success. Competitive strategies must, therefore, re–evaluate the business–management goals of flexibility, time, quality and cost. Within the context of the new Information Age, Information, Organization and Management realizes:
∗ the important role of information in competition and market dynamics
∗ fundamental models of information and communication
∗ the potential of information and communication technology for organizational development in the market
∗ the modularization of the firm
∗ overcoming organizational boundaries through tele–cooperation
∗ the new role of the employee



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia