• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Information Access Needs of Satelite Campuses in Kenya - Role of OER » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Information Access Needs of Satelite Campuses in Kenya - Role of OER

ISBN-13: 9783659662379 / Angielski / Miękka / 2015 / 156 str.

Gakindi-Nadecho Monica
Information Access Needs of Satelite Campuses in Kenya - Role of OER Gakindi-Nadecho Monica 9783659662379 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Information Access Needs of Satelite Campuses in Kenya - Role of OER

ISBN-13: 9783659662379 / Angielski / Miękka / 2015 / 156 str.

Gakindi-Nadecho Monica
cena 277,53
(netto: 264,31 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 277,53
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This case study was aimed at obtaining the experiences of faculty and students of Moi University, Nairobi Campus in accessing information resources for teaching, learning and research. The study examined background information regarding knowledge societies and the role of higher education in society. This was done with a view to exploring the potential of Open Educational Resources in enhancing access to teaching, learning and research information resources at the campus. The literature review focused on the concept of Open Educational Resources (OER) and provided a critical examination of access to knowledge and learning materials in higher education. Evidently, little empirical studies have been conducted in Africa concerning OER. The Communities of Practice theory was adopted to inform the study with regard to learning experiences and their realization in communities. The study recommends the adoption of more open educational practices through the creation of electronic institutional repositories that are open and searchable. Furthermore, the study suggests greater collaboration and sharing of resources and teaching practices among faculty within the campus and beyond.

This case study was aimed at obtaining the experiences of faculty and students of Moi University, Nairobi Campus in accessing information resources for teaching, learning and research. The study examined background information regarding knowledge societies and the role of higher education in society. This was done with a view to exploring the potential of Open Educational Resources in enhancing access to teaching, learning and research information resources at the campus. The literature review focused on the concept of Open Educational Resources (OER) and provided a critical examination of access to knowledge and learning materials in higher education. Evidently, little empirical studies have been conducted in Africa concerning OER. The Communities of Practice theory was adopted to inform the study with regard to learning experiences and their realization in communities. The study recommends the adoption of more open educational practices through the creation of electronic institutional repositories that are open and searchable. Furthermore, the study suggests greater collaboration and sharing of resources and teaching practices among faculty within the campus and beyond.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659662379
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
156
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.91
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Born in Embu, Kenya, Monica Gakindi holds a Joint Masters degree in Digital Library Learning from Oslo University College, Tallinn University and University of Parma and a Bachelors degree from Moi University in Kenya.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia