• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Influencing Shopper Decisions: Unleash the Power of Your Brand to Win Customers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Influencing Shopper Decisions: Unleash the Power of Your Brand to Win Customers

ISBN-13: 9781398603615 / Angielski / Miękka / 2022 / 208 str.

Devora Rogers
Influencing Shopper Decisions: Unleash the Power of Your Brand to Win Customers Devora Rogers 9781398603615 Kogan Page Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Influencing Shopper Decisions: Unleash the Power of Your Brand to Win Customers

ISBN-13: 9781398603615 / Angielski / Miękka / 2022 / 208 str.

Devora Rogers
cena 138,58 zł
(netto: 131,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 132,51 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Attract and engage the attention of today's fickle consumer by understanding the shopper brain and adapting your strategies to focus on consumer needs, priorities and context.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Economics - Social & Behavioral
Wydawca:
Kogan Page Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781398603615
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
208
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.42
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"This book is for everyone who wants to understand the psyche of how people are making buying decisions in a rapidly changing world. Rebecca and Devora give you an MBA in a book. It will accelerate your understanding of what works today in influencing shopper decisions, and it will surprise you." Nadia Bilchik, CNN Editorial Producer and Global Speaker

    • Chapter - 00: Foreword by Lisa Bodell;
    • Chapter - 00: Acknowledgments
    • Chapter - 00: List of figures;
    • Chapter - 00: List of tables;
    • Chapter - 01: Redefining the shopper journey for the first time;
    • Chapter - 02: The hidden danger of brand narcissism;
    • Chapter - 03: The age of shopper promiscuity;
    • Chapter - 04: The shopper DIAL;
    • Chapter - 05: Source usage: A new metric for changing shopper behavior;
    • Chapter - 06: Net influence: Revealing the true ROI;
    • Chapter - 07: Other new metrics for guiding decision making;
    • Chapter - 08: Redefining brand tracking;
    • Chapter - 09: Unlocking hidden shopper insights through agile neuroscience;
    • Chapter - 10: The evolution of shopper values;
    • Chapter - 11: The Covid inflection point;
    • Chapter - 12: Strategies for change;
    • Chapter - 13: Index

Rebecca Brooks is Founder and CEO of Alter Agents, a Los-Angeles based firm specializing in marketing analysis and brand management. She is fascinated by the way the digital world is transforming the way we approach marketing, branding, and research. She and her team have consistently uncovered intelligent insights for clients such as Buzzfeed, eBay, Google, Snapchat, Facebook, Hyundai, Yahoo, Viking River Cruises, and many more. She shares her knowledge and original research on shopper behavior, the promiscuous shopper, and brand alignment by speaking at national conferences and authoring feature articles for global publications. She is a member of the Forbes Agency Council, an invitation-only community for executives in successful public relations, media strategy, creative, and advertising agencies. She also writes regularly for Forbes.com, AdAge, Insights Association, Chief Marketer, and the American Marketing Association. Devora Rogers is Chief Strategy Officer at Alter Agents where she is responsible for helping her clients uncover what drives decision-making for shoppers and consumers and designing thoughtful insights studies to solve some of the toughest brand challenges. She brings 15 years of digital media, shopper marketing, and analytics experience to her work. Prior to joining Alter Agents, she co-developed the methodology deployed for Google's groundbreaking ZMOT research, has launched global offices, and worked with dozens of global brands including Snapchat, Activision, Nespresso, Bose, Schwab, and Fortune Brands, among others. She is the co-author of the retail and shopper insights book "Fire in the Zoo" and a regular public speaker at industry events. Her TedX talk on the Future of Shopping and Retail has been viewed over 300,000 times.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia