• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Influencer Marketing for Brands: What Youtube and Instagram Can Teach You about the Future of Digital Advertising » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Influencer Marketing for Brands: What Youtube and Instagram Can Teach You about the Future of Digital Advertising

ISBN-13: 9781484255025 / Angielski / Miękka / 2019 / 161 str.

Aron Levin
Influencer Marketing for Brands: What Youtube and Instagram Can Teach You about the Future of Digital Advertising Levin, Aron 9781484255025 Apress - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Influencer Marketing for Brands: What Youtube and Instagram Can Teach You about the Future of Digital Advertising

ISBN-13: 9781484255025 / Angielski / Miękka / 2019 / 161 str.

Aron Levin
cena 190,01
(netto: 180,96 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 173,46
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > E-Commerce - Online Trading
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Wydawca:
Apress
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781484255025
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
161
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.97
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane


With a passion for technology, marketing and sales, Aron Levin co-founded Relatable to empower millions of content creators from all over the world. Clients include large consumer brands like Adobe, Google, Ralph Lauren, Chiquita and Heineken, but also brave direct-to-consumer startups like Lifesum, bioClarity and MVMT.

Aron is also known for his background at King Digital Entertainment (Maker of Candy Crush and 100+ other games) where he led Advertising Operations and his role as Director, Growth at music-streaming service Spotify. He spends his time in Los Angeles, California and Stockholm, Sweden with his wife and two kids. He is also the author of The Content Marketing Calendar and the Relatable Inner Circle Newsletter that is published weekly to 70,000+ marketing professionals.

In the next few years, brands are on track to spend billions of dollars on influencer marketing. This form of marketing—currently utilized with great success on Instagram and YouTube—is not a short-lived fad, but a tectonic shift for the future of digital advertising. It's the way of the future, and the responsibility is on business leaders to keep up.

Modern marketing professionals looking to adopt influencer marketing for their brands face equally modern challenges. Like finding the right talent, tracking and measuring results and quantifying how this new marketing opportunity aligns with the overall strategy. Influencer Marketing for Brands is the field guide for the digital age. After working with hundreds of brands from across the globe, author Aron Levin shares his insider knowledge gained from research, strategy, and hands-on experience from more than 10,000 successful collaborations with influencers on Instagram and YouTube. He provides you with valuable insights that help you eliminate guesswork and avoid common mistakes. More importantly, he shows you how to turn influencer marketing into a scalable and sustainable marketing channel.

The digital media landscape grows more complicated by the hour, and influencer marketing is no exception. Influencer Marketing for Brands breaks down the art and science of influencer marketing and helps you synthesize, contextualize and transform this new way of creating and distributing content with powerful formulas, proven strategies, and real-world examples.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia