• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Influence Of Reference Groups On Product And Brand Choice Decisions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Influence Of Reference Groups On Product And Brand Choice Decisions

ISBN-13: 9783659139918 / Angielski / Miękka / 2012 / 276 str.

Asad Rehman
Influence Of Reference Groups On Product And Brand Choice Decisions Rehman, Asad 9783659139918 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Influence Of Reference Groups On Product And Brand Choice Decisions

ISBN-13: 9783659139918 / Angielski / Miękka / 2012 / 276 str.

Asad Rehman
cena 354,20
(netto: 337,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Group pressure to conform is referred to in the consumer and social psychology literature as "social influence" or "interpersonal influence," which has an impact on consumer product and brand preferences, on evaluations of product quality and also on buying decisions. Market researchers have long strived to understand the effects of social influence on consumer attitudes and behaviors. That is, how, why, and when do consumers conform to social norms? Researchers around the world have tried to study how people behave in a particular situation and why do they behave like that? The results however have not been commensurate with the efforts made, primarily due to the diversity that people exhibit in their behavior. Thus, it is imperative for marketers to keep track of their customers by undertaking researches on the various facets of consumer behavior on a regular basis.

Group pressure to conform is referred to in the consumer and social psychology literature as "social influence" or "interpersonal influence", which has an impact on consumer product and brand preferences, on evaluations of product quality and also on buying decisions. Market researchers have long strived to understand the effects of social influence on consumer attitudes and behaviors. That is, how, why, and when do consumers conform to social norms? Researchers around the world have tried to study how people behave in a particular situation and why do they behave like that? The results however have not been commensurate with the efforts made, primarily due to the diversity that people exhibit in their behavior. Thus, it is imperative for marketers to keep track of their customers by undertaking researches on the various facets of consumer behavior on a regular basis.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659139918
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
276
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.57
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr.Asad Rehman,having a teaching experience of nearly 14 years is presently serving as an Assistant Professor in the Department of Business Administration,FMS&R, Aligarh Muslim University,Aligarh,India.His areas of interest are Marketing and Consumer behavior.He is an avid researcher and has contributed papers in several reputed research journals



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia