• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Influence 2.0: How Social Media WOM Influences You » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Influence 2.0: How Social Media WOM Influences You

ISBN-13: 9783659873959 / Angielski / Miękka / 2016 / 264 str.

Angshuman Ghosh
Influence 2.0: How Social Media WOM Influences You Ghosh, Angshuman 9783659873959 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Influence 2.0: How Social Media WOM Influences You

ISBN-13: 9783659873959 / Angielski / Miękka / 2016 / 264 str.

Angshuman Ghosh
cena 218,22
(netto: 207,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 218,22
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Social media has emerged as one of the biggest phenomenon in the world of communication and marketing. Billions of people are using different social media websites on a daily basis. Consumers also refer to reviews of products and services on social media before making purchase decisions. This book investigates how consumers get influenced by the reviews that they read on social media. Based on extant literature a conceptual model of social media WOM is presented and then the research hypotheses are empirically validated using experiments. Role of source credibility, social media website, product knowledge and involvement level are also explored in this context.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659873959
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
264
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Dr. Angshuman Ghosh is a PhD (Fellow) in Marketing from XLRI Jamshedpur, India. He has completed MBA coursework from XLRI and B.E. from IIEST, Shibpur. He has earlier worked for Wipro Technologies and Spice Group. Currently, he is working as part of Strategy & Insights team at Star India. He is also a Visiting Professor at XLRI and IMT Ghaziabad.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia