• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Industrial Approaches to Media: A Methodological Gateway to Industry Studies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Industrial Approaches to Media: A Methodological Gateway to Industry Studies

ISBN-13: 9781137551757 / Angielski / Twarda / 2016 / 216 str.

M. Freeman
Industrial Approaches to Media: A Methodological Gateway to Industry Studies Freeman, Matthew 9781137551757 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Industrial Approaches to Media: A Methodological Gateway to Industry Studies

ISBN-13: 9781137551757 / Angielski / Twarda / 2016 / 216 str.

M. Freeman
cena 363,12 zł
(netto: 345,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 346,96 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137551757
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
216
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
21.92 x 15.39 x 1.83
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction: Media Industry Studies – What and Why?.- SECTION I: The Ideologies & Ethics of Media Industry Studies.- 1.The Professional Ideologies of Academia and Industry. Case Study: The Apprentice’s Sorcerer: Television in/and the Academy – Paul Kerr.- 2.The Politics and Ethics of Media Industry Studies. Case Study: On, With or For: Perspectives on Academic-Industry Collaborations – Elizabeth Evans and Paul McDonald.- SECTION II: The Theory & Practice of Media Industry Studies.- 3. Socialised Authorship: Conceptualising Media Industry Studies. Case Study: Industry as Author: Deconstructing Creativity – Michele Hilmes.- 4.Media Industries as Structure: Objectivism and the Societal Context. Case Study: The Political Economy of Television Sports Rights – Petros Iosifidis.- 5.Media Industries as Interaction: Constructivism and the Corporate Context. Case Study: Getting More Creative with Interviews – Sarah Ralph.- 6.Media Industries as Modality: Culturalism and the Discursive Context. Case Study: Researching Journalism through Social Media – Dave Harte.- SECTION III: The Reciprocity & Publishing of Media Industry Studies.- 7.Approaching Knowledge Exchange Case Study: The Need for Multiperspectival Work – Henry Jenkins.- 8.Publishing Media Industry Research. Case Study: Intellectual Collaboration and the Music Industry – Emily Caston.- Conclusion: Media Industry Studies – How and What Now? 
   

Dr Matthew Freeman is Senior Lecturer in Media and Communication at Bath Spa University, UK, where he is also Director of the Media Convergence Research Centre. The author of Historicising Transmedia Storytelling and the co-author of Transmedia Archaeology, his research explores production cultures across media and history, publishing on transmedia storytelling, media branding, and convergence cultures.

This guidebook, aimed at those interested in studying media industries, provides direction in ways best suited to collaborative dialogue between media scholars and media professionals.

While the study of media industries is a focal point at many universities around the world – promising, as it might, rich dialogues between academia and industry – understandings of the actual methodologies for researching the media industries remain vague. What are the best methods for analysing the workings of media industries – and how does one navigate those methods in light of complex deterrents like copyright and policy, not to mention the difficulty of gaining access to the media industries?

Responding to these questions, Industrial Approaches to Media offers practical, theoretical, and ethical principles for the field of media industry studies, providing its first full methodological exploration. It features key scholars such as Henry Jenkins, Michele Hilmes, Paul McDonald and Alisa Perren. 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia