• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Indigenous Education : A Learning Journey for Teachers, Schools and Communities » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Indigenous Education : A Learning Journey for Teachers, Schools and Communities

ISBN-13: 9789460918872 / Angielski / Twarda / 2012 / 176 str.

Nina Burridge; Frances Whalan; Karen Vaughan
Indigenous Education : A Learning Journey for Teachers, Schools and Communities Nina Burridge Frances Whalan Karen Vaughan 9789460918872 Sense Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Indigenous Education : A Learning Journey for Teachers, Schools and Communities

ISBN-13: 9789460918872 / Angielski / Twarda / 2012 / 176 str.

Nina Burridge; Frances Whalan; Karen Vaughan
cena 442,97 zł
(netto: 421,88 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 423,64 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Education is an essential pathway to bridging the divide in educational attainment between Indigenous and non- Indigenous students. In the Australian policy contexts, Indigenous Education has been informed by a large number of reviews, reports and an extensive list of projects aimed at improving educational outcomes for Aboriginal and Torres Strait Islander children. Central to each has been the investigation of the inequity of access to educational resources, the legacy of historical policies of exclusion and the lack of culturally responsive pedagogical practices that impact on Indigenous student achievement at school.Research on best practice models for teaching Indigenous students points to the level of teachers commitment being a crucial link to student engagement in the classroom, improvement of student self concept and student retention rates. Most recently, the Australian Institute for Teaching and School Leadership (AITSL) has recognised in the National Professional Standards for Teachers, that practising teachers must attain skills in working with Aboriginal and Torres Strait Islander students and their communities. Clearly it is time for new pedagogical practices in Indigenous education that are implemented in partnerships with local Aboriginal and Torres Strait Islander communities.This book reports on a three-year research based study of action learning in schools that sought to enhance engagement with local Aboriginal communities, promote quality teaching and improve students learning outcomes. The school studies come from different demographic regions in New South Wales, Australias most populous state and showcase the achievements and challenges; highs and lows; affordances and obstacles in the development and delivery of innovative curriculum strategies for teaching Aboriginal histories and cultures in Australian schools. The findings illustrate that engaging teachers in a learning journey in collaboration with academic partners and members of local Aboriginal communities in an action learning process, can deliver innovative teaching programs over a sustained period of time. As a result schools demonstrated that these approaches do produce positive educational outcomes for teachers and students and enable authentic partnerships with Aboriginal communities.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Multicultural Education
Political Science > Public Policy - Social Services & Welfare
Wydawca:
Sense Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789460918872
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
176
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.12
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia