• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Indigenous Concepts of Education: Toward Elevating Humanity for All Learners » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Indigenous Concepts of Education: Toward Elevating Humanity for All Learners

ISBN-13: 9781349479924 / Angielski / Miękka / 2014 / 262 str.

Berte Van Wyk; Dolapo Adeniji-Neill; D. Adeniji-Neill
Indigenous Concepts of Education: Toward Elevating Humanity for All Learners Van Wyk, Berte 9781349479924 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Indigenous Concepts of Education: Toward Elevating Humanity for All Learners

ISBN-13: 9781349479924 / Angielski / Miękka / 2014 / 262 str.

Berte Van Wyk; Dolapo Adeniji-Neill; D. Adeniji-Neill
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Featuring in-depth examinations of concepts of knowing, learning, and education from a range of cultures worldwide, this book offers a rich theory of indigenous concepts of education, their relation to Western concepts, and their potential for creating education that articulates the aspirations of communities and fosters humanity for all learners.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Student Life & Student Affairs
Education > Multicultural Education
Education > Comparative
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Seria wydawnicza:
Postcolonial Studies in Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781349479924
Rok wydania:
2014
Wydanie:
2014
Numer serii:
000405061
Ilość stron:
262
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 1.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

'This exciting volume adds to the growing body of studies and theory on indigenous knowledge and indigenous epistemology in the social sciences, especially education. Situated within a critical theoretical paradigm, the editors and authors address the significance of indigenous perspectives and concepts in knowledge creation and their potential for rethinking public education in several cultural settings in Africa, Australia, Canada, and the USA. Anyone concerned with the relevance of indigenous epistemology in guiding education needs to read this book.' - Karen Ann Watson-Gegeo, Anthropologist in Education, University of California, Davis, USA

Foreword; Carol Lee Introduction; Berte van Wyk and Dolapo Adeniji-Neill PART I: EDUCATION AND IDENTITY 1. Khosian Indigenous Educational System and the Construction of Modern Khosian Identities; Berte van Wyk 2. Imagined Geographies and the Construction of the Campesino and Jíbaro Identities; Bethsaida Nieves 3. How Indigenous Concepts Guide Education in Different Contexts: Tsilhqot'in Culture Course Development; Titi I. Kunkel and Blanca Schorcht 4. Self-Determination and the Indian Act: The Erosion of Indigenous Identity; Georgina Martin PART II: KNOWLEDGES AND EPISTEMOLOGIES 5. "Being at Home in the World": Philosophical Reflections with Aboriginal Teachers; Marjorie O'Loughlin 6. Indigenous Relatedness Within Educational Contexts; Frances Kay Holmes 7. Indigenous Knowledge, Muslim Education, and Cosmopolitanism: In Pursuit of Knowledge Without Borders; Nuraan Davids and Yusef Waghid 8. Curriculum Leadership Theorizing and Crafting: Regenerative Themes and Humble Togetherness; Vonzell Agosto, Omar Salaam, and Donna Elam 9. Taking an Indigenist Approach to Research: Engaging Wise Ways of Knowing Towards a Vision of Stl'atl'imicw Education; Joyce Schneider (Kicya7) 10. The Politics of Loyalty and Dismantling Past-Present Knowing; Ingrid Tufvesson PART III: CULTURE, HISTORIES AND LANGUAGE 11. I Will Chant Homage to the Orisa: Oriki (Praise Poetry) and the Yoruba Worldview; Dolapo Adeniji-Neill 12. Containing Interwoven Histories: Indigenous Basket Weaving in Art Education; Courtney Lee Weida 13. An African Philosophy for Children: In Defence of Hybridity; Amasa Philip Ndofirepi 14. Language Ideology and Policy in an American "Hot Spot": Perspectives on Native American Language Education; J. Taylor Tribble Conclusion; Berte van Wyk and Dolapo Adeniji-Neill

Carol Lee, Northwestern University, USA Bethsaida Nieves, University of Wisconsin - Madison, USA Titi I. Kunkel, University of Northern British Columbia, Canada Blanca Schorcht, University of Northern British Columbia, Canada Georgina Martin, University of British Columbia, Canada Marjorie O'Loughlin, University of Sydney, Australia Frances Kay Holmes, University of california, Davis, USA Nuraan Davids, Stellenbosch University, South Africa Yusef Waghid, University of Stellenbosch, South Africa Vonzell Agosto, University of South Florida, USA Omar Salaam, University of South Florida, USA Donna Elam, University of South Florida, USA Joyce Schneider (Kicya7), Nicola Valley Institute of Technology, Canada Ingrid Tufvesson, South Africa Courtney Lee Weida, Adelphi University, USA Amasa Philip Ndofirepi, Wits University, South Africa J. Taylor Tribble, University of Oklahoma, USA



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia