• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Inclusive Place Branding: Critical Perspectives on Theory and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Inclusive Place Branding: Critical Perspectives on Theory and Practice

ISBN-13: 9780367877316 / Angielski / Miękka / 2019 / 196 str.

Mihalis Karavatzis; Massimo Giovanardi; Maria Lichrou
Inclusive Place Branding: Critical Perspectives on Theory and Practice Mihalis Karavatzis Massimo Giovanardi Maria Lichrou 9780367877316 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Inclusive Place Branding: Critical Perspectives on Theory and Practice

ISBN-13: 9780367877316 / Angielski / Miękka / 2019 / 196 str.

Mihalis Karavatzis; Massimo Giovanardi; Maria Lichrou
cena 214,14
(netto: 203,94 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Place branding is often a response to inter-place competition, developed in a vacuum, ignoring the needs of local communities and applying quick-fix solutions regardless of geographical and socio-political contexts. The need for more responsible and socially sensitive approaches catering for a wide range of stakeholders, can no longer be ignored

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Development - Economic Development
Travel > General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Critical Marketing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367877316
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000773848
Ilość stron:
196
Waga:
0.31 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.17
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Table of Contents





Notes on contributors

FOREWORD: The politics of event-led urban image construction: notes from Beijing and Rio de Janeiro by Anne-Marie Broudehoux



1. Introduction by Maria Lichrou, Mihalis Kavaratzis and Massimo Giovanardi



2. Democracy in participatory place branding: a critical approach by Eva Maria Jernsand and Helena Kraff



3. Critical perspectives on Aboriginal and Torres Strait Islander tourism: towards Indigenous-led approaches by Skye Akbar and Freya Higgins-Desbiolles



4. Place marketing for social inclusion by Aram Eisenschitz



5. A service ecosystem approach to representing a place’s unique brand by Jan Brown



6. Spaces of identity in the city: embracing the contradictions by Cecillia Cassinger and Åsa Thelander



7. Revitalizing the damaged brand: place (re)branding in post-Katrina New Orleans by Kevin Fox Gotham and Katie Irvin



8. Maps and tours as metaphors for conceptualising urban place representation for marketing/branding purposes by Gary Warnaby, Richard Koeck and Dominic Medway



9. Brand conformity in a food place context by Anette Therkelsen



10. Stockholm: the narcissistic capital of Sweden by Johan Gromark



11. A branding stranglehold: the case of Florida’s orange tie by Staci M. Zavattaro and Daniel L. Fay



12. Place branding as political research: from hidden agenda to a framework for analysis by Andrea Lucarelli



13 Conclusions: inclusive place branding – towards an integrative research agenda by Massimo Giovanardi, Maria Lichrou and Mihalis Kavaratzis



CLOSING COMMENTARY: between brand utopias and lived experience by Nadia Kaneva

Mihalis Kavaratzis is Associate Professor of Marketing at the University of Leicester. A Founding Board Member of the International Place Branding Association, his publications include Towards Effective Place Brand Management (with G. J. Ashworth, 2010) and Rethinking Place Branding (with G. Warnaby and G. J. Ashworth, 2015).



Massimo Giovanardi is Lecturer in Marketing at the University of Leicester. His research examines from a sociological perspective the marketing, communication and consumption of places. He has published in major academic journals such as Annals of Tourism Research and Marketing Theory.



Maria Lichrou is a Lecturer in the Department of Management and Marketing, University of Limerick, Ireland. She has published in the Journal of Marketing Management, Journal of Place Management and Development, Journal of Strategic Marketing, Place Branding and Public Diplomacy, Tourism Planning and Development.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia