• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Inclusive Branding: The Why and How of a Holistic Approach to Brands » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Inclusive Branding: The Why and How of a Holistic Approach to Brands

ISBN-13: 9781349430154 / Angielski / Miękka / 2002 / 210 str.

Klaus Schmidt;C. Ludlow
Inclusive Branding: The Why and How of a Holistic Approach to Brands Klaus Schmidt, C. Ludlow 9781349430154 Palgrave Macmillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Inclusive Branding: The Why and How of a Holistic Approach to Brands

ISBN-13: 9781349430154 / Angielski / Miękka / 2002 / 210 str.

Klaus Schmidt;C. Ludlow
cena 322,77
(netto: 307,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 308,41
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Klaus Schmidt has been a pioneer in the concept and process of inclusive, or holistic, branding as an integral - indeed leading - element in corporate strategy. This book explains the genesis and characteristics of the holistic approach, including its dimensions, structure and methodology, then demonstrates its startling relevance to today's pressing global business issues. Compelling case studies from leading organisations in a variety of industries show the practical necessity of holistic brand thinking, and its results.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Palgrave Macmillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781349430154
Rok wydania:
2002
Dostępne języki:
Angielski
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
210
Waga:
0.30 kg
Wymiary:
21.621.6 x 14.0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

'Well designed, easy to use and proves it point with real-life studies ... we tested it (the approach) and found it delivered strong results, quickly.' - Marketing

PART I: INCLUSIVE BRANDING: ROOTS AND REASONS From Cattle to Coke Brand or Corporate Identity? The Best of Both Worlds Brand Environment: The World Lessons from Real Life Research Meets Experience The Case for a New Approach PART II: VISION INTO REALITY: THE HOLISTIC APPROACH The Holistic Brand Model The Six Dimensions Holistic Brand Management Balancing the Dimensions A Decade of Success PART III: PRESSING ISSUES, HOLISTIC SOLUTIONS The Challenge of the Global Brand The Big Issue: Cost Transparency The Brand-Led Company Online or Off? Managing Change The Vision Thing Brand Value PART IV: THE CASE HISTORIES Mercedes-Benz Orange BUPA Manchester United Virgin CMS Miele Dunlop Sport

KLAUS SCHMIDT is co-founder and now CEO of Henrion Ludlow Schmidt, leading European brand creation and management consultants based in London and Hamburg. The company is well known for its work for clients such as Deutsche Bank, KLM, London Electricity, Mercedes-Benz, Mitsubishi and Roche. His first book, The Quest for Identity, appeared in 1995.

CHRIS LUDLOW is a co-founder of Henrion Ludlow Schmidt, is now a consultant to the company and is a frequent contributor and broadcaster on branding subjects.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia