• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Impulse Buying Behavior in Shopping Malls: A Malaysian Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Impulse Buying Behavior in Shopping Malls: A Malaysian Perspective

ISBN-13: 9783838397092 / Angielski / Miękka / 2010 / 112 str.

Munusamy, Jayaraman
Impulse Buying Behavior in Shopping Malls: A Malaysian Perspective Munusamy, Jayaraman 9783838397092 LAP Lambert Academic Publishing AG & Co KG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Impulse Buying Behavior in Shopping Malls: A Malaysian Perspective

ISBN-13: 9783838397092 / Angielski / Miękka / 2010 / 112 str.

Munusamy, Jayaraman
cena 218,66
(netto: 208,25 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 218,66
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Retailers have long realized the power of impulse buying, which had contributed a significant amount of revenue to their coffers. The topic has received substantial attention in the marketing literature, yet little is known about the factors that affected impulse buying among Malaysian especially in the Shopping Malls. This study examined the role of customer service, store environment, sales promotion, store communication and consumer mood in influencing impulse buying. The results of this study showed that customer service, store environment and consumer mood have significant positive relationship with impulse buying among the consumers who shop at the Shopping Malls. While the impact of sales promotion is insignificant and store communication has a negative impact on impulse buying. These findings suggests several important implications to the owners of the local retail outlets at the shopping malls in Klang Valley in Malaysia.

Retailers have long realized the power of impulse buying, which had contributed a significant amount of revenue to their coffers. The topic has received substantial attention in the marketing literature, yet little is known about the factors that affected impulse buying among Malaysian especially in the Shopping Malls. This study examined the role of customer service, store environment, sales promotion, store communication and consumer mood in influencing impulse buying. The results of this study showed that customer service, store environment and consumer mood have significant positive relationship with impulse buying among the consumers who shop at the Shopping Malls. While the impact of sales promotion is insignificant and store communication has a negative impact on impulse buying. These findings suggests several important implications to the owners of the local retail outlets at the shopping malls in Klang Valley in Malaysia.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing AG & Co KG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783838397092
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
112
Waga:
0.18 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.69
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr. Jayaraman Munusamy is an Associate Professor with Limkokwing University in Malaysia. Previously, an Assistant Professor at University Tun Abdul Razak till 2008 , as a teacher in 1970 s, as a Marketing Manager in 1980 s, as an Industrial Marketing Manager for Ikeda in 1990 s and as a Six Sigma Manager with Johnson Controls in 2000 s.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia