• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Improving Teaching Through Observation and Feedback: Beyond State and Federal Mandates » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Improving Teaching Through Observation and Feedback: Beyond State and Federal Mandates

ISBN-13: 9781138022539 / Angielski / Miękka / 2015 / 160 str.

Thomas L. Good; Alyson L. LaVigne
Improving Teaching Through Observation and Feedback: Beyond State and Federal Mandates LaVigne, Alyson L. 9781138022539 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Improving Teaching Through Observation and Feedback: Beyond State and Federal Mandates

ISBN-13: 9781138022539 / Angielski / Miękka / 2015 / 160 str.

Thomas L. Good; Alyson L. LaVigne
cena 184,17
(netto: 175,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 183,41
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In response to Race to the Top, schools nationwide are rapidly overhauling their teacher evaluation processes. Often forced to develop and implement these programs without adequate extra-institutional support or relevant experience, already-taxed administrators need accessible and practical resources. Improving Teaching through Observation and Feedback brings cutting-edge research and years of practical experience directly to those who need them. In five concise chapters, Thomas Good and Alyson Lavigne briefly outline the history of RttT and then move quickly and authoritatively to a discussion of best practices. This book is a perfect resource for administrators reworking their processes for new evaluation guidelines.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Education > Teaching - General
Education > Curricula
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138022539
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
160
Waga:
0.24 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.94
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Alyson Lavigne and Tom Good have provided a tremendous service to educators who deal with the consequences of reform initiatives every day. This is a thoughtful, insightful, scholarly analysis of what we know and what we can do and the ways policy is aligned and misaligned with those realities. This is also a very important book for policy makers who are truly invested in strengthening the system of public education in the United States."

Robert Pianta, Dean, Curry School of Education, University of Virginia

"Improving Teaching through Observation and Feedback is a must-read for practicing administrators, those preparing to become administrators, and professors of educational administration. The easy-to-read format coupled with well-illustrated practical examples is the perfect blend of theory, research, and practice."

Thomas A. Kersten, Associate Professor Emeritus in Educational Leadership, Roosevelt University

"This is a thoroughly researched and immensely practical book that will help school leaders understand and manage the expectations of today’s troublesome press toward teacher evaluation. I cannot imagine a more valuable resource on the subject at this time."

Mark A. Smylie, Professor Emeritus of Education, University of Illinois at Chicago

Preface. Acknowledgements. Chapter 1: Being a Principal in an Era of High-Stakes Teacher Evaluation. Chapter 2: Race to the Top and Beyond: The Demand for More Classroom Observation. Chapter 3: What Do We Know about Good Teaching? Chapter 4: Research on Improving Teaching and Student Achievement: The Role of the Principal. Chapter 5: Considerations for Principals when Working with Teachers to Improve Practice. Appendices. Index.

Good, Thomas L. Thomas L. Good is Professor and Interim Department... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia