• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Improving Teacher Education Practice Through Self-study » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Improving Teacher Education Practice Through Self-study

ISBN-13: 9780415276719 / Angielski / Miękka / 2002 / 272 str.

J. John Loughran
Improving Teacher Education Practice Through Self-study J. John Loughran 9780415276719 Falmer Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Improving Teacher Education Practice Through Self-study

ISBN-13: 9780415276719 / Angielski / Miękka / 2002 / 272 str.

J. John Loughran
cena 238,96 zł
(netto: 227,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Self-study in teacher education is a growing field and a natural progression from the concept of reflective practice for pre-service teachers. This book is designed to introduce teacher educators to the theory and practice of self-study, in order to explore, understand and improve their teaching about teaching.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Professional Development
Education > Research
Wydawca:
Falmer Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415276719
Rok wydania:
2002
Wydanie:
UK
Ilość stron:
272
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.88 x 15.9 x 1.55
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

'Improving Teacher Education Practices Through Self-Study offers access to a range of powerful and evocative, yet challenging narratives that push the boundaries of teaching practice and simultaneously celebrate the scholarship of teaching ... It will serve as a key text for teacher educators committed to self-study and growth and to the dissemination of teaching scholarship.' - Escalate

1. Can Self-study Improve Teacher Education? Section 1: Understanding Teaching in Teacher Education 2. Developing an Understanding of Learning to Teach in Teacher Education 3. A Balancing Act: Self-study in Valuing the Individual Student 4. Opposites Attract: What I Learned About Being a Classroom Teacher by Being a Teacher-educator 5. How Well Did We Structure and Model a Self-study Stance? Two Self-studies of Imposing Self-studies Using Teacher Portfolios Section 2: Studying Teacher Educators' Roles and Responsibilities 6. Guiding New Teachers' Learning From Classroom Experience: Self-study of the Faculty Liaison Role 7. Good Luck, Goodbye, Have a Nice Career: Questioning Our Responsibilities and Our Learning as Teacher Educators 8. Framing Professional Discourse with Teachers: Professional Working Theory 9. Can Self-study Challenge the Myth that Telling, and Guide-practice Constitute Adequate Teacher Education? Section 3: Fostering Social Justice in Teaching about Teaching 10. The In(Visibility) of Race in Narrative Constructions of the Self 11. 'Nothing Grand': Small Tales and Working for Social Justice 12. Change, Social Justice and Re-liability: Reflections of a Secret (Change) Agent Section 4: Exploring Myths in Teacher Education 13. A Collaborative Self-study on Teaching Myths 14. What Gets Mythed in the Student Evaluations of Their Teacher Education Professors? 15. Confronting the Myth(s) that Bind Us: Research as a Way of Knowing and Seeing 16. Understanding Self-study of Teacher Education Practices

John Loughran is a teacher educator at Monash University, Australia.
Tom Russell is Professor in the Faculty of Education at Queen’s University, Canada. The authors have previously collaborated on Teaching about Teaching (RoutledgeFalmer, 1999).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia