Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Improving Online Teacher Education: Digital Tools and Evidence-Based Practices » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2946912]
•
Literatura piękna
[1852311]
więcej...
•
Turystyka
[71421]
•
Informatyka
[150889]
•
Komiksy
[35717]
•
Encyklopedie
[23177]
•
Dziecięca
[617324]
•
Hobby
[138808]
•
AudioBooki
[1671]
•
Literatura faktu
[228371]
•
Muzyka CD
[400]
•
Słowniki
[2841]
•
Inne
[445428]
•
Kalendarze
[1545]
•
Podręczniki
[166819]
•
Poradniki
[480180]
•
Religia
[510412]
•
Czasopisma
[525]
•
Sport
[61271]
•
Sztuka
[242929]
•
CD, DVD, Video
[3371]
•
Technologie
[219258]
•
Zdrowie
[100961]
•
Książkowe Klimaty
[124]
•
Zabawki
[2341]
•
Puzzle, gry
[3766]
•
Literatura w języku ukraińskim
[255]
•
Art. papiernicze i szkolne
[7810]
Kategorie szczegółowe BISAC
Improving Online Teacher Education: Digital Tools and Evidence-Based Practices
ISBN-13
: 9780807763698 / Angielski / Twarda / 2020 / 124 str.
Rachel Karchmer-Klein
;
Douglas Fisher
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Improving Online Teacher Education: Digital Tools and Evidence-Based Practices
ISBN-13
: 9780807763698 / Angielski / Twarda / 2020 / 124 str.
Rachel Karchmer-Klein
;
Douglas Fisher
cena
446,00
(netto: 424,76 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 429,68
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Distance, Open & Online Education
Education
>
Professional Development
Education
>
Teacher Training & Certification
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807763698
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
124
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Foreword vii
Acknowledgments xi
Introduction 1
Why Teacher Education? 2
Assumptions 3
Why This Book? 7
Book Organization 9
Part I: Framing of Online Instruction
1. Digital Text 13
Attributes of Digital Text 14
Building Knowledge of Digital Text 15
Summary 20
2. Setting the Stage 21
Pedagogy of Multiliteracies 22
Approaches to Online Instructional Design 23
Summary 28
Part II: Developing Evidence-Based Online Instruction
3. Think Alouds 31
Evidence-Based Practice: Think Alouds 31
Digital Think Alouds 33
Your Turn 36
Summary 38
4. Case-Based Instruction 39
Evidence-Based Practice: Case-Based Instruction 39
Digital Case-Based Instruction 43
Choosing and Using Video for Case-Based Instruction 55
Your Turn 59
Summary 59
5. Peer Feedback 61
Evidence-Based Practice: Peer Feedback 62
Peer Feedback in Online Coursework 62
Your Turn 73
Summary 73
6. Virtual Field Experience 75
Evidence-Based Practice: Field Experience 75
Virtual Field Experience 76
Your Turn 84
Summary 84
Part III: Putting It Together
7. Big Picture 89
Putting the Pieces Together 90
Key Principles 95
Summary 101
Appendix A: Completed Course Organization Chart 103
Appendix B: Description of Digital Tools Referenced in This Text 109
References 111
Index 117
About the Author
Udostępnij
Czytaj nas na: