Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Implementing Social-Emotional Learning: Insights from School Districts' Successes and Setbacks » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2138933]
•
Literatura piękna
[1597685]
więcej...
•
Turystyka
[61974]
•
Informatyka
[116903]
•
Komiksy
[32223]
•
Encyklopedie
[21540]
•
Dziecięca
[519135]
•
Hobby
[106277]
•
AudioBooki
[2211]
•
Literatura faktu
[197426]
•
Muzyka CD
[743]
•
Słowniki
[2816]
•
Inne
[403057]
•
Kalendarze
[2028]
•
Podręczniki
[145217]
•
Poradniki
[409725]
•
Religia
[439827]
•
Czasopisma
[433]
•
Sport
[53118]
•
Sztuka
[201666]
•
CD, DVD, Video
[3258]
•
Technologie
[153921]
•
Zdrowie
[88380]
•
Książkowe Klimaty
[125]
•
Zabawki
[3427]
•
Puzzle, gry
[3367]
•
Literatura w języku ukraińskim
[277]
•
Art. papiernicze i szkolne
[11268]
Kategorie szczegółowe BISAC
Implementing Social-Emotional Learning: Insights from School Districts' Successes and Setbacks
ISBN-13
: 9781475869330 / Twarda / 2023 / 160 str.
Sheldon H. Berman
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Implementing Social-Emotional Learning: Insights from School Districts' Successes and Setbacks
ISBN-13
: 9781475869330 / Twarda / 2023 / 160 str.
Sheldon H. Berman
cena
376,02
zł
(netto: 358,11 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 365,87 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Inclusive Education
Education
>
Philosophy, Theory & Social Aspects
Education
>
Learning Styles
Wydawca:
Rowman & Littlefield
ISBN-13:
9781475869330
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
160
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Udostępnij
Czytaj nas na: