• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Implementierung des ITIL(R) Service Desk mit Open Source Software » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Implementierung des ITIL(R) Service Desk mit Open Source Software

ISBN-13: 9783640575077 / Niemiecki / Miękka / 2010 / 136 str.

Philipp Rothmann
Implementierung des ITIL(R) Service Desk mit Open Source Software Philipp Rothmann 9783640575077 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Implementierung des ITIL(R) Service Desk mit Open Source Software

ISBN-13: 9783640575077 / Niemiecki / Miękka / 2010 / 136 str.

Philipp Rothmann
cena 313,30
(netto: 298,38 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 312,43
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Diplomarbeit aus dem Jahr 2004 im Fachbereich Informatik - Wirtschaftsinformatik, Note: 1,0, Technische Hochschule Koln, ehem. Fachhochschule Koln (Fakultat fur Informatik und Ingenieurwissenschaften), Sprache: Deutsch, Abstract: Zur Unterstutzung der ITIL-Prozesse konnen ITIL-Automatisierungs- Werkzeuge in Form von Software Verwaltungsaufgaben koordinieren und kontrollieren. Kosteneinsparungen konnen dabei bereits bei den Anschaffungskosten dieser Software-Werkzeuge erzielt werden: Gerade kleine Unternehmen bis 1000 Mitarbeitern brauchen keine kommerziellen "Alleskonner," sondern konnen auch mit frei ladbaren Tools aus dem Internet bereits in das ITIL-Framework einsteigen. Der Aufwand fur die Implementierung des ITIL Service Desk aus bestehender Open Source Software ist eher gering. Allerdings muss ITIL-Best Practice in den einsetzenden Unternehmen gelebt werden.

Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Computers > Languages - General
Computers > Computer Science
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783640575077
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
136
Waga:
0.18 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.81
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia