• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Impact of Store Atmospherics on Impulse Buying Behavior Regarding Shopping Goods in Pakistan » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Impact of Store Atmospherics on Impulse Buying Behavior Regarding Shopping Goods in Pakistan

ISBN-13: 9783668048911 / Angielski / Miękka / 2015 / 84 str.

Irfan Sabir
Impact of Store Atmospherics on Impulse Buying Behavior Regarding Shopping Goods in Pakistan Irfan Sabir 9783668048911 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Impact of Store Atmospherics on Impulse Buying Behavior Regarding Shopping Goods in Pakistan

ISBN-13: 9783668048911 / Angielski / Miękka / 2015 / 84 str.

Irfan Sabir
cena 265,02
(netto: 252,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 262,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Master's Thesis from the year 2014 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 3.5, language: English, abstract: Currently all the businesses are facing cut throat competition and companies and retailers are using different components of store atmospherics to attract the customers and to get competitive edge in the market by differentiating themselves from their competitors and consequently to be successful in the market. Current research is among very few on the components of store atmospherics and Impulse Buying in Pakistan. It will be helpful for producers, retailers and marketers by providing them roadmap to develop different strategies to increase sales and ultimately getting a larger market share by influencing buying decision making process of the consumers. Quantitative research approach has been used in this study and data has been collected through survey research method in which adapted questionnaire is used as instrument of survey. The sample size was 600 consisting of different cities (Islamabad, Lahore, Okara, Sahiwal, Pakpattan, Arifwala and Multan). Research data has been analyzed by applying descriptive statistical techniques through SPSS software. Descriptive statistics, pie graphs, scatter diagram, correlation and linear regressions tests have been applied to draw the results of the study. Results of the study have shown that the questionnaire is reliable to measure the constructs. Correlation values show that store layout, point of purchase displays, atmospherics and human factors have positive moderate correlation with impulse buying behavior. The results of regression analysis have shown that store layout, point of purchase displays, atmospherics and human factors have significant impact on impulse buying behavior. The study has some limitations as well; data has been collected through adapted questionnaire although there are other instruments as well to measure the cons

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783668048911
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
84
Waga:
0.12 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.51
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia