• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Impact of Reality Shows on Society » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Impact of Reality Shows on Society

ISBN-13: 9783659594397 / Angielski / Miękka / 2014 / 112 str.

Meti Vijaykumar
Impact of Reality Shows on Society Meti Vijaykumar 9783659594397 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Impact of Reality Shows on Society

ISBN-13: 9783659594397 / Angielski / Miękka / 2014 / 112 str.

Meti Vijaykumar
cena 246,14
(netto: 234,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The word reality in the term of reality show literally indicates an on-screen real life, which an ordinary person supposedly leads when he or she is off-screen. Reality show is a genre of television programming that presents purportedly unscripted dramatic or humorous situations. They can document actual events and they usually feature ordinary people as opposed to professional actors. This books by Vijaykumar Meti aims to understand the relationship between viewer motives for watching reality television, television exposure, and interpersonal relationship perceptions. It explores the opinion of viewers consumption patterns in regards to the reality shows, their rationale for watching reality shows, their perceptions of the situations portrayed on these shows, and its impact on the society. The book also discusses how reality shows had made the viewers self-reflect on their own lives and how reality shows have impacted the way they view relationships.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659594397
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
112
Waga:
0.18 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.69
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Vijaykumar Meti is a Ph.D Researcher in Media Science, at the Department of Journalism & Mass Communication, Gulbarga University, Gulbarga (Karnataka) India.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia