• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Impact Assessment in Tourism Economics » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Impact Assessment in Tourism Economics

ISBN-13: 9783319149196 / Angielski / Twarda / 2016 / 273 str.

Alvaro Matias;Peter Nijkamp (Faculteit der Economische;Joao Romao
Impact Assessment in Tourism Economics Alvaro Matias Peter Nijkamp (Faculteit der Economische Joao Romao 9783319149196 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Impact Assessment in Tourism Economics

ISBN-13: 9783319149196 / Angielski / Twarda / 2016 / 273 str.

Alvaro Matias;Peter Nijkamp (Faculteit der Economische;Joao Romao
cena 564,88 zł
(netto: 537,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 539,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book presents a series of studies on the socio-economic impacts of tourism, with a special focus on the determinants of tourism competitiveness at the destination level. The authors offer a systematic overview of this important issue, presenting relevant empirical studies from different parts of the world, based on modern theoretical approaches and adequate analysis tools, in the context of their policy or managerial implications.
The first part of the book discusses the analysis and assessment of quantitative tourism impacts on local economies, while the second part focuses on non-material aspects of tourism development, in particular those related to the role of innovation and human resources. The final section highlights the different dynamics often observed in tourism destinations arising from the interaction between tourists and local communities.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Urban & Regional
Science > Earth Sciences - Geography
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319149196
Rok wydania:
2016
Wydanie:
2016
Ilość stron:
273
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.75
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Editorial Introduction.- Part I: Socio-Economic Impacts of Tourism.- Part II: Innovation and Competitiveness in Tourism.- Part III: Tourism Destination.

Álvaro Matias is professor of economics at Lusíada University. His research interests have been increasingly directed towards tourism over the last decade. He has published extensively in peer reviewed journals and books, while actively engaging in organizing research events in tourism related areas.

Peter Nijkamp is professor of regional economics at the VU University in Amsterdam. He has a long standing career as a regional scientist with a broad interest in regional, urban, environmental and transportation issues. He has published numerous articles and books in all these fields.

João Romão is a researcher at CEFAGE (University of Algarve, Faro) and professor at Lusíada University (Lisbon). His work combines academic research and consultancy for private and public organisations in the fields of tourism, regional analysis and urban planning.

This book presents a series of studies on the socio-economic impacts of tourism, with a special focus on the determinants of tourism competitiveness at the destination level. The authors offer a systematic overview of this important issue, presenting relevant empirical studies from different parts of the world, based on modern theoretical approaches and adequate analysis tools, in the context of their policy or managerial implications.
The first part of the book discusses the analysis and assessment of quantitative tourism impacts on local economies, while the second part focuses on non-material aspects of tourism development, in particular those related to the role of innovation and human resources. The final section highlights the different dynamics often observed in tourism destinations arising from the interaction between tourists and local communities.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia