• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Immersed in Media: Telepresence in Everyday Life » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Immersed in Media: Telepresence in Everyday Life

ISBN-13: 9780415993401 / Angielski / Miękka / 2009 / 272 str.

Cheryl Bracken
Immersed in Media: Telepresence in Everyday Life Bracken, Cheryl Campanella 9780415993401  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Immersed in Media: Telepresence in Everyday Life

ISBN-13: 9780415993401 / Angielski / Miękka / 2009 / 272 str.

Cheryl Bracken
cena 209,27 zł
(netto: 199,30 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

"Over the next few decades, immersive media could fundamentally change the ways humans engage in entertainment, communication, and social interaction. The current volume takes a step towards understanding this potential paradigm shift, combining insights from pioneers of the field of presence with bright young scholars who bring a new perspective." Jeremy Bailenson, Stanford University, USA "This book provides an indispensable contribution to scholars in communication studies, computer science and psychology interested in the modes of being present in different media, and offers a careful historical and theoretical framework to the state-of-the-art research." Anna Spagnolli, University of Padova, Italy "Bracken and Skalski have assembled a collection of works from the world s foremost authorities on telepresence, a topic that has gone understudied for years. Someone has finally assembled a comprehensive volume on the subject. This book is a must not only for those interested in telepresence, but for mass communication scholars of all kinds." Kenneth A. Lachan, University of Massachusetts, Boston, USA Immersed in Media highlights the increasing significance of telepresence in the media field. With contributions representing diverse disciplines, this volume delves into the topic through considerations of popular media types and their effects on users. Chapters in the work explain how the experience of presence can be affected by media technologies, including television, video games, film, and the Internet. They also discuss how presence experience mediates or moderates commonly studied media effects, such as enjoyment, persuasion, and aggression. These discussions are accompanied by overviews of the current state of presence research and its future. Ultimately, this work establishes the crucial role of telepresence in gaining a complete understanding of the uses and effects of popular media technologies. "

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > Virtual & Augmented Reality
Social Science > Media Studies
Computers > Human-Computer Interaction (HCI)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415993401
Rok wydania:
2009
Numer serii:
000395017
Ilość stron:
272
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
22.76 x 21.29 x 1.42
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Table of Contents ? Immersed in Media: Telepresence in Everyday Life ? ? Part I: Telepresence and Entertainment Media Popular Media and Telepresence: An Introduction Cheryl Campanella Bracken & Paul D. Skalski Telepresence and Film Kimberly Neuendorf & Evan Lieberman Telepresence and Television Cheryl Campanella Bracken & Renée A. Botta Telepresence and Computers: A Ghost in the Machine? David Westerman & Paul D. Skalski Telepresence and Video Games Ron Tamborini & Nicholas D. Bowman ? Part II. Telepresence and Effects of Media 6. Telepresence and Persuasion Terry Daugherty, Harsha Gangadharbatla, & Laura Bright 7. Telepresence and Media Enjoyment Tilo Hartmann, Christoph Klimmt, & Peter Vorderer 8. Telepresence and Media Effects Research Paul D. Skalski, James Denny, & Ashleigh K. Shelton ? Part III. The Future of Telepresence 9. Mediated Presence in the Future John A. Waterworth & Eva L. Waterworth 10. The Promise and Peril of Telepresence Matthew Lombard 11. Popular Media and Telepresence: Summary and Conclusion Cheryl Campanella Bracken & Paul D. Skalski



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia