• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Immersed in Media: Telepresence Theory, Measurement & Technology » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Immersed in Media: Telepresence Theory, Measurement & Technology

ISBN-13: 9783319101897 / Angielski / Twarda / 2015 / 332 str.

Matthew Lombard; Frank Biocca; Jonathan Freeman
Immersed in Media: Telepresence Theory, Measurement & Technology Lombard, Matthew 9783319101897 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Immersed in Media: Telepresence Theory, Measurement & Technology

ISBN-13: 9783319101897 / Angielski / Twarda / 2015 / 332 str.

Matthew Lombard; Frank Biocca; Jonathan Freeman
cena 403,47
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Highlights key research currently being undertaken within the field of telepresence, providing the most detailed account of the field to date, advancing our understanding of a fundamental property of all media - the illusion of presence; the sense of "being there" inside a virtual environment, with actual or virtual others. This collection has been put together by leading international scholars from America, Europe, and Asia. Together, they describe the state-of-the-art in presence theory, research and technology design for an advanced academic audience. Immersed in Media provides research that can help designers optimize presence for users of advanced media technologies such as virtual and augmented reality, collaborative social media, robotics, and artificial intelligence and lead us to better understand human cognition, emotion and behaviour.

Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Computers > Networking - General
Computers > User Interfaces
Computers > Data Science - General
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319101897
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2015
Ilość stron:
332
Waga:
6.45 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"Forty-four researchers contributed to this collection of contemporary research into telepresence. ... advanced academics will profit from learning about contemporary telepresence theory, measurement, and technology." (Brad Reid, Computing Reviews, December, 2015)

Lighting a Path While Immersed in Presence: A Wayward Introduction.- Defining Presence.- Presence: Form, Content and Consciousness.- Affect, Availability and Presence.- Intention, Action, Self and Other: An Evolutionary Model of Presence.- An Action Based Approach to Presence.- Spatial Presence Theory: State of the Art and Challenges Ahead.- Ways to Measure Presence: Review and Future Directions.- An Integrative Approach to Presence and Self-Motion Perception Research.- Patterns of Place: An Integrated Approach for the Design and Evaluation of Real and Virtual Environments.- Collaboration in Immersive and Non-Immersive Virtual Environments.- Presence-Inducing Media for Mental Health Applications.

Highlights key research currently being undertaken within the field of telepresence, providing the most detailed account of the field to date, advancing our understanding of a fundamental property of all media - the illusion of presence; the sense of “being there” inside a virtual environment, with actual or virtual others. This collection has been put together by leading international scholars from America, Europe, and Asia. Together, they describe the state-of-the-art in presence theory, research and technology design for an advanced academic audience.

Immersed in Media provides research that can help designers optimize presence for users of advanced media technologies such as virtual and augmented reality, collaborative social media, robotics, and artificial intelligence and lead us to better understand human cognition, emotion and behaviour.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia