• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Imagining Marketing : Art, Aesthetics and the Avant-Garde » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Imagining Marketing : Art, Aesthetics and the Avant-Garde

ISBN-13: 9780415439688 / Angielski / Miękka / 2007 / 320 str.

Stephen Brown;Anthony Patterson;Stephen Brown
Imagining Marketing : Art, Aesthetics and the Avant-Garde Stephen Brown Anthony Patterson Stephen Brown 9780415439688 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Imagining Marketing : Art, Aesthetics and the Avant-Garde

ISBN-13: 9780415439688 / Angielski / Miękka / 2007 / 320 str.

Stephen Brown;Anthony Patterson;Stephen Brown
cena 223,41
(netto: 212,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This topical study argues that the mantle of imagination has now passed on from the artist to the marketer, and contends that the tools and techniques of artistic appreciation can be successfully applied to marketplace phenomena.

Imagination is a word that is widely used by marketing practitioners but rarely examined by marketing academics. This neglect is largely due to the imagination's 'artistic' connotations, which run counter to the 'scientific' mindset that dominates marketing scholarship. Of late, however, an artistic 'turn' has taken place in marketing research, and this topical study argues that the mantle of imagination has now passed on from the artist to the marketer. It contends, moreover, that the tools and techniques of artistic appreciation can be successfully applied to all manner of marketplace phenomena. Key features include:

* the treatment of artistic artefacts as a source of marketing understanding
* a detailed discussion surrounding the argument that marketers should adopt more imaginative modes of academic expression
* an analysis of the kind of art that marketing is, and the place of imagination in marketing's artistic palette.

This book provokes a new way of thinking about marketing, and will prove invaluable to marketing academics, researchers and practitioners.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415439688
Rok wydania:
2007
Dostępne języki:
Ilość stron:
320
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Miękka

'Imagining Marketing ... provokes a new way of thinking about marketing, and will prove invaluable to marketing academics, researchers and practioners.' - Journal of International Marketing and Marketing Research

Introduction  1. Figments for Sale: Marketing, Imagination and the Artistic Imperative  Part 1: Art  2. Édouard Manet, Calvin Klein and the Strategic Use of Scandal  3. The Endless Enigma or the Last Self-Portrait (or, What the Marketer can Learn from the Artist)  4. Marketers Wake!: A Portrait of the Artist as a Marketing Man  5. Dealing with Death: Art, Mobility and the Marketplace  6. 'Trust No-One': Science Fiction and Marketing's Future Present  7. The Good, the Bad and the Jolly: Taste, Image and the Symbolic Resistance to the Coca-colonization of Denmark  Part 2: Aethetics  8. Presenting the Past: on Marketing's Re-production Orientation  Part 3: The Avant-Garde  9. Tupperware, Tommy Moore, Teddy Bear and Tipper Gore - Pete, Jamie, Stew, Oyster and Morrie's High School Reunion: Titillation and Titivation in Entelechic Entitulation  10. Going out in a Blaze of Glory: Southern White Trash Retrospections on my Personal Relationship with Jesus, Hank Williams, Elvis Presley and a Pentecostal-Elvis-Impersonating-Professional-Wrestling-Snake -Handling-Minister-Who-Sang-Hank-Williams'-Songs  11. Suburban Soundtracks  12. Drove my Chevy to the Levee  13. A Cultural Biography of my Groucho Glasses  14. Burning in the Bush of Ghosts.  Conclusion  15. Beyond the Pleasure Principle: the Death Instinct of Pioneer Studies in Marketing

Stephen Brown, Anthony Patterson



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia