• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Imagining Marketing : Art, Aesthetics and the Avant-Garde » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Imagining Marketing : Art, Aesthetics and the Avant-Garde

ISBN-13: 9780415234863 / Angielski / Twarda / 2001 / 320 str.

Stephen Brown; Anthony Patterson
Imagining Marketing : Art, Aesthetics and the Avant-Garde Stephen Brown Anthony Patterson 9780415234863 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Imagining Marketing : Art, Aesthetics and the Avant-Garde

ISBN-13: 9780415234863 / Angielski / Twarda / 2001 / 320 str.

Stephen Brown; Anthony Patterson
cena 780,44 zł
(netto: 743,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This text focuses on the interface between art and the marketplace, applying the tools and techniques of artistic appreciation to the marketing phenomena. The contributors argue that, since standing out from the crowd is no less important than artistic ability, the mantle of imagination has been passed from the artist to the marketer.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Interpretative Marketing Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415234863
Rok wydania:
2001
Numer serii:
000219235
Ilość stron:
320
Waga:
0.58 kg
Wymiary:
24.05 x 16.15 x 2.26
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

'Imagining Marketing ... provokes a new way of thinking about marketing, and will prove invaluable to marketing academics, researchers and practioners.' - Journal of International Marketing and Marketing Research

Introduction 1. Figments for Sale: Marketing, Imagination and the Artistic Imperative Stephen Brown and Anthony Patterson Part I: Art 2. Eacute;douard Manet, Calvin Klein and the Strategic Use of Scandal Jonathan Schroeder 3. The Endless Enigma or the Last Self-Portrait (or, What the Marketer can Learn from the Artist) Ian Fillis 4. Marketers Wake! A Portrait of the Artist as a Marketing Man Anthony Patterson and Stephen Brown 5. Dealing with Death: Art, Mobility and the Marketplace Stephanie O'Donohoe and Darach Turley 6. 'Trust No-one': Science Fiction and Marketing's Future Present Warren Smith and Matthew Higgins 7. The Good, the Bad and the Jolly: Taste, Image and the Symbolic Resistance to the Coca-colonization of Denmark S ouml;ren Askegaard and Fabian F. Casba Part II: Aethetics 8. Presenting the Past: on Marketing's Re-production Orientation Stephen Brown, Elizabeth C. Hirschman and Pauline Maclaran Part III: The Avant-Garde 9. Tupperware, Tommy Moore, Teddy Bear and Tipper Gore - Pete, Jamie, Stew, Oyster and Morrie's High School Reunion: Titillation and Titivation in Entelechic Entitulation Morris B. Holbrook 10. Going out in a Blaze of Glory: Southern White Trash Retrospections on my Personal Relationship with Jesus, Hank Williams, Elvis Presley and a Pentecostal-Elvis-Impersonating-Professional-Wrestling-Snake -Handling-Minister-Who-Sang-Hank-Williams'-Songs Craig J. Thompson 11. Suburban Soundtracks Hope J. Schau 12. Drove my Chevy to the Levee Stephen Brown 13. A Cultural Biography of my Groucho Glasses Russell W. Belk 14. Burning in the Bush of Ghosts Joel Watson Conclusion 15. Beyond the Pleasure Principle: the Death Instinct of Pioneer Studies in Marketing Robert Grafton Small

Stephen Brown, Anthony Patterson

Brown, Stephen Brown is of the University of Ulster.... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia