• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Image de marque et fidélité de la Clientèle bancaire » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Image de marque et fidélité de la Clientèle bancaire

ISBN-13: 9786202281492 / Francuski / Miękka / 2018 / 368 str.

Dieudonne Gahungu
Image de marque et fidélité de la Clientèle bancaire Gahungu, Dieudonne 9786202281492 Éditions universitaires européennes - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Image de marque et fidélité de la Clientèle bancaire

ISBN-13: 9786202281492 / Francuski / Miękka / 2018 / 368 str.

Dieudonne Gahungu
cena 421,00
(netto: 400,95 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 421,00
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Cet ouvrage poursuit un triple objectif: analyser l'image de marque des trois principales banques du Burundi; étudier la fidélité dans une situation d'insatisfaction ponctuelle et établir les liens structurels entre l'image de marque et la fidélité de la clientèle des particuliers. Sur le plan conceptuel, elle croise deux courants de recherche: l'approche psycho-cognitive et l'approche relationnelle. L'image de marque d'un service est formée d'associations à la marque qui se créent lors de l'expérience de servuction. Les recherches empiriques nous permettent de mesurer les caractéristiques des associations formatives de l'image de marque en deux phases: une phase qualitative suivie d'une phase quantitative. Cette dernière nous a permis en outre d'opérationnaliser les principaux antécédents de l'image de marque (servuction, satisfaction globale, familiarité) ainsi que ses conséquences (capital marque, attachement, engagement affectif et fidélité à long terme). Les résultats prouvent qu'une image de marque forte est source d'un capital de marque fort.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
Éditions universitaires européennes
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786202281492
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
368
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Gahungu, Dieudonne
Dieudonné GAHUNGU Docteur ès Sciences de Gestion de l'Université Cheik Anta Diop de Dakar au Sénégal. Il est professeur permanent à l'Université du Burundi (Faculté des Sciences Economiques) et Enseignant visiteur dans plusieurs universités africaines. Il est ancien directeur CURDES et actuellement responsable du Mastère en Sciences de Gestion.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia