• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Image and Brand Transfer in the Service Industry » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Image and Brand Transfer in the Service Industry

ISBN-13: 9783639101164 / Angielski / Miękka / 2008 / 148 str.

Sigrid Uray
Image and Brand Transfer in the Service Industry Sigrid Uray 9783639101164 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Image and Brand Transfer in the Service Industry

ISBN-13: 9783639101164 / Angielski / Miękka / 2008 / 148 str.

Sigrid Uray
cena 264,53
(netto: 251,93 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 264,53
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Its brand and image have always been a core interest of a market-oriented company. It is important to define and maintain a company's competitive advantages in order to achieve superior results. It has become more and more difficult for companies to position their brands and to defend this positioning on the long run. A company must decide on the effective use of its resources to build up a strong brand. The brand name definitely is the core of a brand and shall create brand consciousness and brand loyalty. This applies especially for service companies where brands symbolise quality and continuity. Service quality must be considered as the basis of the competitive ability of a firm; core competencies have to be pointed out and the brand name must be fixed in the customers' minds. In this work it shall be illustrated how a service company can define its success factors and core com-petencies and how to make use of its resources and abilities in order to expand its business and transfer its brand image successfully.

Its brand and image have always been a core interest of a market-oriented company. It is important to define and maintain a companys competitive advantages in order to achieve superior results. It has become more and more difficult for companies to position their brands and to defend this positioning on the long run. A company must decide on the effective use of its resources to build up a strong brand. The brand name definitely is the core of a brand and shall create brand consciousness and brand loyalty. This applies especially for service companies where brands symbolise quality and continuity. Service quality must be considered as the basis of the competitive ability of a firm; core competencies have to be pointed out and the brand name must be fixed in the customers minds. In this work it shall be illustrated how a service company can define its success factors and core com­petencies and how to make use of its resources and abilities in order to expand its business and transfer its brand image successfully.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639101164
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
148
Waga:
0.21 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.81
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Born 29.August 1980
High school graduation at Akademisches Gymnasium Graz 1998
Graduation at university of applied sciences IMC
Krems "Export-oriented Management" 2003 - specialisation
marketing
Apprenticeship hotel management, graduation 2005
Since February 2008 assistant to the commercial
director at an international company in Vienna



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia