Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Identity and Lifelong Learning: Becoming Through Lived Experience » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2678508]
•
Literatura piękna
[1635285]
więcej...
•
Turystyka
[64041]
•
Informatyka
[142605]
•
Komiksy
[32622]
•
Encyklopedie
[21611]
•
Dziecięca
[515985]
•
Hobby
[108831]
•
AudioBooki
[2077]
•
Literatura faktu
[198745]
•
Muzyka CD
[655]
•
Słowniki
[2748]
•
Inne
[405763]
•
Kalendarze
[1920]
•
Podręczniki
[165164]
•
Poradniki
[410648]
•
Religia
[455855]
•
Czasopisma
[400]
•
Sport
[59759]
•
Sztuka
[227679]
•
CD, DVD, Video
[3917]
•
Technologie
[205170]
•
Zdrowie
[88650]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3088]
•
Puzzle, gry
[3369]
•
Literatura w języku ukraińskim
[266]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10257]
Kategorie szczegółowe BISAC
Identity and Lifelong Learning: Becoming Through Lived Experience
ISBN-13
: 9781648022135 / Angielski / Miękka / 2020 / 304 str.
Motulsky, Sue L.
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Identity and Lifelong Learning: Becoming Through Lived Experience
ISBN-13
: 9781648022135 / Angielski / Miękka / 2020 / 304 str.
Motulsky, Sue L.
cena
320,12
zł
(netto: 304,88 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 302,25 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Adult & Continuing Education
Education
>
Educational Policy & Reform
Education
>
Educational Psychology
Wydawca:
Information Age Publishing
Seria wydawnicza:
I Am What I Become: Constructing Identities as Lifelong Lear
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781648022135
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
304
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.63
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Preface.
PART I: DEVELOPMENTAL TRANSITIONS AND LIFE EXPERIENCE.
“Truly My Heart’s Work”: Rural Emerging Adults Constructing MeaningfulLives
Becoming a Mother: Caregiving Identity Development
“I’m Not Done in Any Way”: Identity Growth, Revision, and Lifelong Learning in Late Midlife Women
Growing up Hearing, Growing up Deaf
Exploring Late Adulthood Identity: Views of Lifelong Learning in Two Groups of Older Adults
PART II: MIGRATION, CULTURAL ADJUSTMENT, AND LANGUAGE LEARNING.
Becoming CareWorkers: “We Are Not Only Domestic Workers,”
Becoming an Active Learner: Reconstructing Identity of North Korean Millennial Defectors in South Korea
Multifaceted Identities of an Immigrant Woman: An Educational Trajectory of Becoming
Interstitial Spaces: A Case Study of English Language Learning and South African Domestic Work
PART III: LEARNING AND IDENTITY IN WORKAND CAREER DECISION-MAKING.
80/20: Making Identities in Making Spaces
Under the Influence: The Familial Construction of Career Identity
When Self Comes to the Surface: Identity for Women in Career Transition
About the Editors.
About the Contributors.
Udostępnij
Czytaj nas na: