• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Identification: The Theory and Practice of Identifying Students for Gifted and Talented Education Services » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Identification: The Theory and Practice of Identifying Students for Gifted and Talented Education Services

ISBN-13: 9781931280174 / Angielski / Miękka / 2012 / 424 str.

Scott Hunsaker
Identification: The Theory and Practice of Identifying Students for Gifted and Talented Education Services Scott Hunsaker 9781931280174 Prufrock Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Identification: The Theory and Practice of Identifying Students for Gifted and Talented Education Services

ISBN-13: 9781931280174 / Angielski / Miękka / 2012 / 424 str.

Scott Hunsaker
cena 302,37 zł
(netto: 287,97 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 299,28 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Editor Scott L. Hunsaker's new volume sheds much-needed light on the process of identifying students for gifted education services, a topic surrounded by controversy and confusion. With contributions from leading experts in the field, Identification takes an in-depth look at the research and practice of identification of gifted and talented students. Each of the four sections tackles an important aspect of the issue: Theoretical Foundations, Professional Foundations, Identification Practice, and Instrumentation. The text presents multiple points of view and does not shy away from thorny issues such as the theory-practice gap, under-representation of diverse populations, identification as status bestowal rather than assessment process, rigidity in use of processes and instruments, the search for the magic-bullet test, and the validity of non-verbal intelligence tests. Whether you are an administrator, teacher, gifted education specialist, professor, or parent, Identification will offer you insight presented nowhere else.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Special Education - Gifted
Education > Evaluation & Assessment
Education > Professional Development
Wydawca:
Prufrock Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781931280174
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
424
Waga:
0.97 kg
Wymiary:
27.69 x 21.34 x 2.54
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Preface Section I. Theoretical Foundations Chapter 1 Information Theory as a Guide to Decision Making1Chapter 2 Defensible and Doable: A Practical Multiple-criteria Gifted Program Identification System Chapter 3 Multicultural Theory and Gifted Education: Implications for the Identification of Two Underrepresented Groups Chapter 4 Characteristics of Gifted Children as a Guide to Identification Section II. Professional Foundations Chapter 5 Identification of the Gifted: An Overview of Legal Issues Chapter 6 Policy Perspectives on Gifted education Chapter 7 Professional Measurement Standards and Identification Chapter 8 The Impact of Professional Standards in Gifted Education on the Identification of Giftedness and Talent Section III. Identification Practice Chapter 9 Stages of Gifted Identification Chapter 10 Decision Strategies Chapter 11 Experience with Idealized Identification Procedures Section IV. Instrumentation Chapter 12 Ability Testing& Talent Identification Chapter 13 The Audacity of Creativity Assessment Chapter 14 Using Teacher Rating Scales in the Identification of Students for Gifted Services Chapter 15 Performance Assessments: The Role in the Identification of Gifted Students Author Bios Index

Dr. Scott L. Hunsaker is a Distinguished Associate Professor of Honors Education in the School of Teacher Education and Leadership at Utah State University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia