• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Iconic Power: Materiality and Meaning in Social Life » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Iconic Power: Materiality and Meaning in Social Life

ISBN-13: 9781137375964 / Angielski / Miękka / 2013 / 262 str.

Jeffrey C. Alexander; Dominik Bartmanski; Bernhard Giesen
Iconic Power: Materiality and Meaning in Social Life Alexander, J. 9781137375964 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Iconic Power: Materiality and Meaning in Social Life

ISBN-13: 9781137375964 / Angielski / Miękka / 2013 / 262 str.

Jeffrey C. Alexander; Dominik Bartmanski; Bernhard Giesen
cena 140,86
(netto: 134,15 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 134,90
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

A collection of original articles that explore social aspects of the phenomenon of icon. Having experienced the benefits and realized the limitations of so called 'linguistic turn', sociology has recently acknowledged a need to further expand its horizons.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Popular Culture
Social Science > Sociology of Religion
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Seria wydawnicza:
Cultural Sociology
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137375964
Rok wydania:
2013
Wydanie:
2012
Numer serii:
000415308
Ilość stron:
262
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
23.1 x 15.5 x 1.7
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

'Iconic Power is the strongest theoretical statement to yet come out of the 'Strong Program' in Cultural Sociology. Arguably, more than any other trope, including those of ritual and performance, the concept of 'iconicity' promises to break free of the economistic, linguistic and other kinds of reductionisms that plague the cultural sciences. This fine volume contains both theoretical expositions on how pictorial icons do their cultural work, as well as applied analyses of phenomena such as 9/11, images of famines, Woodstock and Bayreuth as 'iconic' events, expensive Australian red wines and the political iconography of Post-Communist Eastern Europe. If cultural sociology is to have a vibrant future and not repeat the mistakes of the past then in Iconic Power: Materiality and Meaning in Social Life practitioners have a handbook on how to approach the distinctive character of the visual and other non-discursive symbols.' - Eduardo de la Fuente, Sociology, Flinders University; author of Twentieth Century Music and the Question of Modernity

'Ranging in its coverage from the events of 9/11 to images of HIV, and from the revolutions of 1989 to cult wines, this book systematically unpacks the tremendous importance of icons in social life. Both a striking contribution to visual sociology, and a powerful manifesto for new directions in cultural sociology, Iconic Power is fascinating reading for everyone interested in the seductive potency of iconography.' - David Inglis, Head of Department, Department of Sociology, University of Aberdeen

Materiality and Meaning in Social Life: Toward an Iconic Turn in Cultural Sociology; D.Bartmanski  & J.Alexander   PART I  Representation, Presentation, Presence: Tracing the Homo Pictor; G.Boehm  Iconic Power and Performance: the Role of the Critic; J.Alexander   PART II  Inconspicuous Revolutions of 1989. Culture and Contingency in The Making of Political Icons; D.Bartmanski   The Making of Humanitarian Visual Icons. On the 1921-1923 Russian Famine as Foundational Event; F.Kurasawa   Seeing Tragedy in the News Images of September 11; W.Bowler  The Emergence of Iconic Depth. Secular Icons in a Comparative Perspective; W.Binder   PART III  Shifting Extremism: On the Political Iconology in Post-socialist Serbia; D.Šuber  & S.Karamanic   The Visualization of Uncertainty: HIV Statistics in Public Media; V.Rauer  How To Make an Iconic Commodity: The Case of Penfolds' Grange Wine; I.Woodward  & D.Ellison   Becoming Iconic. The Cases of Woodstock and Bayreuth; P.Smith   PART IV  Body and Image; H.Belting Iconic Difference and Seduction; B.Giesen   Iconic Rituals. Towards a Social Theory of Encountering Images; J.Sonnevend   Visible Meanings; P.Sztompka   Afterword; B.Giesen

Jeffrey C. Alexander, Yale University, USA Dominik Bartma?ski, Yale University, USA Gottfried Boehm, Basel University, Switzerland Hans Belting, Northwestern University, USA Fuyuki Kurasawa, York University, Canada Wendy Bowler, LaTrobe University, Australia Werner Binder, Masaryk University, Czech Republic Philip Smith, Yale University, USA Ian Woodward, Griffith University, Australia David Ellison, Griffith University, Australia Daniel uber, University of Lucerne, Switzerland Slobodan Karamani?, Ljubljana Graduate School of the Humanities, Slovenia Valentin Rauer, Goethe University Frankfurt Main, Germany Bernhard Giesen, Universität Konstanz, Germany Julia Sonnevend, Columbia University, USA Piotr Sztompka, Jagiellonian University, Poland

Alexander, Jeffrey C. Jeffrey C. Alexander is a Professor at the depatme... więcej >
Bartmanski, Dominik Dominik Bartmanski earned his PhD in sociology at ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia