• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

I Die therefore I Buy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

I Die therefore I Buy

ISBN-13: 9783836411424 / Angielski / Miękka / 2007 / 152 str.

Thomas Marchlewski
I Die therefore I Buy Marchlewski, Thomas 9783836411424 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

I Die therefore I Buy

ISBN-13: 9783836411424 / Angielski / Miękka / 2007 / 152 str.

Thomas Marchlewski
cena 274,26 zł
(netto: 261,20 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 272,76 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Most of us are scared by the mere thought of our lethal fate and even if wetry not to think about it, our mortality comes to mind more or less frequentlyand conflicts with our instinct for self-preservation and self-determination. Inresponse to this, humans have developed several cognitive and behavioralstrategies for the management of this existential problem. The present bookaddresses this human dilemma and its consequences, and further looks toexamine how existential fears influence our day-to-day consumer behavior.According to Terror Management Theory, people may overcome theirfundamental fears by establishing a shared cultural protection system thatprovides their world with meaning, order, and stability. Since consumerproducts and brands may be seen as significant parts of our (consumer)culture, it is empirically investigated whether and under what circumstancescommodities can act as symbols that provide meaning by signifying ourculture, worldviews, and identity and whether and why they are used by usas a means of ameliorating our existential fears. This book mainly targetsconsumer behavior researchers as well as marketing, branding, andadvertising executives.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783836411424
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
152
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
24.41 x 16.99 x 0.84
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia