• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Hybrid Learning Theory and Practice: 7th International Conference, Ichl 2014, Shanghai, China, August 8-10, 2014. Proceedings » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Hybrid Learning Theory and Practice: 7th International Conference, Ichl 2014, Shanghai, China, August 8-10, 2014. Proceedings

ISBN-13: 9783319089607 / Angielski / Miękka / 2014 / 345 str.

Simon K. S. Cheung; Joseph Fong; Jiping Zhang
Hybrid Learning Theory and Practice: 7th International Conference, Ichl 2014, Shanghai, China, August 8-10, 2014. Proceedings Cheung, Simon K. S. 9783319089607 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Hybrid Learning Theory and Practice: 7th International Conference, Ichl 2014, Shanghai, China, August 8-10, 2014. Proceedings

ISBN-13: 9783319089607 / Angielski / Miękka / 2014 / 345 str.

Simon K. S. Cheung; Joseph Fong; Jiping Zhang
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book constitutes the refereed proceedings of the 7th International Conference on Hybrid Learning, ICHL 2014, held in Shanghai, China, in August 2014. The 31 papers presented were carefully reviewed and selected from 90 submissions. The selected papers cover various aspects on hybrid learning, computer supported collaborative learning, expericiences in hybrid learning, improved flexibility on learning processes and the pedagogical and psychological issues of hybrid learning.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Education > Computers & Technology
Computers > User Interfaces
Computers > Social Aspects
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Lecture Notes in Computer Science / Theoretical Computer Sci
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319089607
Rok wydania:
2014
Wydanie:
2014
Numer serii:
000379987
Ilość stron:
345
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.91
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Keynotes.- The Present and the Prospect: How Far Away Are They From Blended Learning?.- Is "MOOC-Mania" Over?.- A Kinet-affective Learning Model for Experiential Learning in Smart Ambience.- Experiences in Hybrid Learning.- The Effect of Hybrid Learning in Vocational Education Based on Cloud Space: Taking the Vocational Education Cyber-Platform as an Example.- Study on the Interactions in Classroom of the Future.- Reconstructing New Space for Teaching and Learning: The Future Classroom.- An Empirical Study of Leveraging Information Technology in Business through Flexible Learning, Project and Problem-based Learning and Cross-Disciplinary Learning.- A Practical Research of Hybrid Learning Mode in Teaching and Research Activities.- The Context of Blended Learning: The TIPS Blended Learning Model.- Is the Flipped Classroom Model Effective in the Perspectives of Students' Perceptions and Benefits?.- Myths to Burst about Hybrid Learning.- Computer Supported Collaborative Learning Trends of Cloud Computing in Education.- Research and Application on Web2.0-Based Sharing Modes of Curriculum Resources.- The Development of an Augmented Reality Framework for Constructing Circuit Leaning Aids.- A Mahjong-like Game of English Vocabulary Spelling.- Factors Influencing Trust and Acceptance of Electronic Sand Tables for Higher Business Education.- Understanding Students’ Continuance Intention toward Social Networking e-Learning.- Improved Flexibility of Learning Processes.- An Editable Multi-media Authoring eBook System for Mobile Learning.- A Review on the Development of an Online Platform for Open Textbooks.- Developing Knowledge Clusters in a Supportive Learning Environment.- Forms of Instruction and Students’ Preferences – A Comparative study.- Borderless Education: Inter University Study – Successful Students’ Feedback.- Creating and Delivering Learning Materials for Mobile Phones – Our Findings from Japan.- Pedagogical and Psychological Issues.- Instructional Design and Practice of Problem-based Collaborative Knowledge Building under Network Environment.- Personalized-Adaptive Learning - A Model for CIT Curricula.- A Critical Analysis of the Studies on Fostering Creativity through Game-Based Learning.- Exploring Interpersonal Relationship and Growth Need Strength on Knowledge Sharing in Social Media.- The Analysis of Classroom Instruction Behavior Based on Knowledge Building.- Evaluation of Learning Website: A Social Network Perspective.- Chinese Composition Teachers' Commentary Styles and Patterns in a Tablet-based Marking Environment.- An Empirical Research on Teachers’ Self-Efficacy in Distance Learning.

This book constitutes the refereed proceedings of the 7th International Conference on Hybrid Learning, ICHL 2014, held in Shanghai, China, in August 2014.
The 31 papers presented were carefully reviewed and selected from 90 submissions. The selected papers cover various aspects on hybrid learning, computer supported collaborative learning, expericiences in hybrid learning, improved flexibility on learning processes, and the pedagogical and psychological issues of hybrid learning.

Fong, Joseph Fong-University of Hong Kong, Kowloon... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia