• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Human SIGMA: Managing the Employee-Customer Encounter » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Human SIGMA: Managing the Employee-Customer Encounter

ISBN-13: 9781595620163 / Angielski / Twarda / 2007 / 320 str.

John H. Fleming; Jim Asplund
Human SIGMA: Managing the Employee-Customer Encounter Fleming, John H. 9781595620163 Gallup Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Human SIGMA: Managing the Employee-Customer Encounter

ISBN-13: 9781595620163 / Angielski / Twarda / 2007 / 320 str.

John H. Fleming; Jim Asplund
cena 102,39 zł
(netto: 97,51 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 99,18 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Six Sigma changed the face of manufacturing quality. Now, HumanSigma is poised to do the same for sales and services. Human Sigma offers an innovative research-based approach to one of the toughest challenges facing sales and services companies today: how to effectively manage the employee-customer encounter to drive business success.

What would your company look like if you could increase the revenue and profitability potential of every customer by more than 20 percent? What if you could double the productivity of every employee? And what if these two phenomena together could drive overall organizational performance exponentially? What would your company look like? And how would you go about creating this kind of change? One thing is certain: Business leaders are never going to inspire higher levels of employee productivity and build more passionate customer relationships by doing the same things they have tried for the past 25 years.

Business leaders need something fresh. Something new. The last thing they need is more of the same old conventional wisdom about "satisfying" their employees and their customers.

Based on solid research by The Gallup Organization, Human Sigma will appeal to senior leaders and line managers alike who are looking for a way to dramatically increase productivity, retain a base of high value customers, and improve overall business performance. Human Sigma is:

- Rigorous: Based on research involving hundreds of companies, and over 10 million employees and 10 million customers around the world.

- Innovative: Cutting-edge management science supported by data, including brain imaging research into customer's emotional connections to the companies they love.

- Practical: The principles in the book were developed from observations of real-life successes, not some fictional freaks-of-nature that exist only in a laboratory. As such, the lessons contained in the book have been tested in the real world, and can be applied in many situations.

- Interactive: The book contains a code that can be used to estimate the potential value of HumanSigma to readers' organizations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Gallup Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781595620163
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
320
Waga:
0.65 kg
Wymiary:
23.11 x 16.26 x 3.3
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Fleming, John H. John Henry Fleming is the author of "The Legend of... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia