• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Human Factors in Consumer Products » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Human Factors in Consumer Products

ISBN-13: 9780748406036 / Angielski / Miękka / 1997 / 287 str.

Neville Stanton
Human Factors in Consumer Products Stanton, Neville A. 9780748406036 CRC Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Human Factors in Consumer Products

ISBN-13: 9780748406036 / Angielski / Miękka / 1997 / 287 str.

Neville Stanton
cena 390,97 zł
(netto: 372,35 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 377,75 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The text aims to provides a comprehensive and informative view of how human factors are applied successfully to the design and evaluation of consumer products. It illustrates by way of case studies how consumer products are designed and evaluated, emphasizing the use of methods and techniques with supportive evidence of their efficiency.

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Industrial Design - General
Technology & Engineering > Industrial Health & Safety
Technology & Engineering > Industrial Engineering
Wydawca:
CRC Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780748406036
Rok wydania:
1997
Ilość stron:
287
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
23.44 x 15.65 x 1.68
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contributors. Foreword. Preface. 1. Product Design with People in Mind. Part One. Methods in Product Design. 2. Ergonomics Methods in Consumer Product Design and Evaluation. 3. Evaluation of Product Safety using the BeSafe Method. 4. A System Analysis of Consumer Products. 5. Ergonomics and the Evaluation of Consumer Products: Surveys of Evaluation Practices. Part Two. Institutions Involved in Design and Evaluation of Consumer Products. 6. Application of Ergonomics and Consumer Feedback to Product Design at Whirlpool. 7. Consumer Products - More by Accident than Design? 8. Enhancing the Quality of Use: Human Factors at Philips. 9. Consumer Product Evaluation: Which Method is Best? A Guide to Human Factors at Consumers' Association. Part Three. Guidance on and Examples of Product Design. 10. Developing an Qualitative Sense. 11. Applying Ergonomics Methods during the Industrial Design of Consumer Products. 12. Design of Hand-Operated Devices. 13. Development of Comprehensible Warning Symbols for Use on Child-Care Products. 14. Towards Consumer Product Interface Design Guidelines. Part Four. Key Topics. 15. Key Topics in Consumer Products. Appendix. Author Index. Subject Index. People in Mind. Part One. Methods in Product Design. 2. Ergonomics Methods in Consumer Product Design and Evaluation. 3. Evaluation of Product Safety using the BeSafe Method. 4. A System Analysis of Consumer Products. 5. Ergonomics and the Evaluation of Consumer Products: Surveys of Evaluation Practices. Part Two. Institutions Involved in Design and Evaluation of Consumer Products. 6. Application of Ergonomics and Consumer Feedback to Product Design at Whirlpool. 7. Consumer Products - More by Accident than Design? 8. Enhancing the Quality of Use: Human Factors at Philips. 9. Consumer Product Evaluation: Which Method is Best? A Guide to Human Factors at Consumers' Association. Part Three. Guidance on and Examples of Product Design. 10. Developing an Qualitative Sense. 11. Applying Ergonomics Methods during the Industrial Design of Consumer Products. 12. Design of Hand-Operated Devices. 13. Development of Comprehensible Warning Symbols for Use on Child-Care Products. 14. Towards Consumer Product Interface Design Guidelines. Part Four. Key Topics. 15. Key Topics in Consumer Products. Appendix. Author Index. Subject Index.

Neville A. Stanton

Stanton, Neville Stanton is of the University of Southampton.... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia