• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Human Communication Theory and Research: Concepts, Contexts, and Challenges » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Human Communication Theory and Research: Concepts, Contexts, and Challenges

ISBN-13: 9780805830088 / Angielski / Miękka / 2000 / 464 str.

Robert L. Heath; Jennings Bryant
Human Communication Theory and Research: Concepts, Contexts, and Challenges Heath, Robert L. 9780805830088 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Human Communication Theory and Research: Concepts, Contexts, and Challenges

ISBN-13: 9780805830088 / Angielski / Miękka / 2000 / 464 str.

Robert L. Heath; Jennings Bryant
cena 439,85 zł
(netto: 418,90 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 418,05 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Human Communication Theory and Research introduces students to the growing body of theory and research in communication, demonstrating the integration between the communication efforts of interpersonal, organizational, and mediated settings. This second edition builds from the foundation of the original volume to demonstrate the rich array of theories, theoretical connections, and research findings that drive the communication discipline. Robert L. Heath and Jennings Bryant have added a chapter on new communication technologies and have increased depth throughout the volume, particularly in the areas of social meaning, critical theory and cultural studies, and organizational communication.
The chapters herein are arranged to provide insight into the breadth of studies unique to communication, acknowledging along the way the contributions of researchers from psychology, political science, and sociology. Heath and Bryant chart developments and linkages within and between ways of looking at communication. The volume establishes an orientation for the social scientific study of communication, discussing principles of research, and outlining the requirements for the development and evaluation of theories.
Appropriate for use in communication theory courses at the advanced undergraduate and graduate level, this text offers students insights to understanding the issues and possible answers to the question of what communication is in all forms and contexts.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Language Arts & Disciplines > Linguistics - Sociolinguistics
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Lea's Communication (Paperback)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805830088
Rok wydania:
2000
Numer serii:
000013046
Ilość stron:
464
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
23.01 x 15.34 x 2.57
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Contents: Preface. Why Study Theories and Conduct Research? Anatomy of the Communication Process. Language, Meaning, and Messages. Information and Uncertainty: Concepts and Contexts. Persuasion: Concepts and Contexts. Interpersonal Communication: Relationships, Expectations, and Conflict. Interpersonal Communication: Social Cognition and Communication Competence. Communication in Organizations. Mass-Mediated Communication. New Communication Technologies.

Heath, Robert L.; Bryant, Jennings

Bryant, Jennings Arthur A. Raney (Ph.D., University of Alabama, 199... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia