• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Human Capital Components and Customer Satisfaction in Hotel Industry » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Human Capital Components and Customer Satisfaction in Hotel Industry

ISBN-13: 9786139995189 / Angielski / Miękka / 2019 / 244 str.

Debasish Biswas; Dipa Banerjee
Human Capital Components and Customer Satisfaction in Hotel Industry Biswas, Debasish; Banerjee, Dipa 9786139995189 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Human Capital Components and Customer Satisfaction in Hotel Industry

ISBN-13: 9786139995189 / Angielski / Miękka / 2019 / 244 str.

Debasish Biswas; Dipa Banerjee
cena 344,78 zł
(netto: 328,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 344,78 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This research has investigated upon the 'human capital' components which affects the 'customer satisfaction' through service delivery with special reference to four star and five star category hotels in West Bengal, India. The aim of this research work is to identify the main factors of 'human capital' in the selected hotels and to find out the relationship among human capital components, service quality and customer satisfaction. In this Research work, we have taken 500 guests as sample size. Data was collected with the help of questionnaire as a tool with fifty nine variables. The survey was conducted among the guests of twenty four reputed four and five star hotels located in West Bengal, India. We have established a structure equation model to establish the relations among the human capital components, service quality and customer satisfaction from the perspectives of the responses of the guests using the help of AMOS software in SPSS. We have found significant positive interrelationships among the human capital components, service quality and customer satisfaction. Our empirical study confirms that service quality is a significant determinant of customer satisfaction.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786139995189
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
244
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Biswas, Debasish
Dr. Debasish Biswas presently serving as an Assistant Professor in the Department of Business Administration, Vidyasagar University, West Bengal. Dr. Biswas has contributed to 70 research papers in National and Internal conferences, 40 research papers in National and International journals of repute. He has authored nine books.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia