• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Huawei Goes Global: Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Huawei Goes Global: Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management

ISBN-13: 9783030475819 / Angielski / Miękka / 2021 / 420 str.

Zhang, Wenxian
Huawei Goes Global: Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management Zhang, Wenxian 9783030475819 Springer Nature Switzerland AG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Huawei Goes Global: Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management

ISBN-13: 9783030475819 / Angielski / Miękka / 2021 / 420 str.

Zhang, Wenxian
cena 523,30
(netto: 498,38 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 501,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - General
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Wydawca:
Springer Nature Switzerland AG
Seria wydawnicza:
Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030475819
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
420
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 2.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction

 

1.     Market Entry Strategies of Huawei in Germany and the Russian Federation from a Network Theory Perspective

 Mario Glowik

 

2.     Huawei’s Growth Strategies and Challenges in Russia

Tatyana Tsukanova

 

3.     Huawei in Central and Eastern Europe: Strategic Partner or Potential Threat?

Ágnes Szunomár, Joanna Karas and Lulia Monica Oehier-Sincai

 

4.     Crouching Tiger in a Transition Economy: Development of Huawei’s Operations in Poland

Krzysztof Klincewicz, Laura Zoboli, Magdalena Marczewska

 

5.     Huawei in Canada: Doing Business in the Midst of Game of Thrones

Hadi Chapardar, William Wei and Houssam Chamseddine

 

6.     Huawei-Mexico: Between the Construction of Upgrading and the Uncertainty Caused

Jorge Carrillo & Jordy Micheli

 

7.     Partners in Development: Latin America Provides Space for Growth

Miguel Pérez Ludeña

 

8.     Exemplar Partner or Controversial Outsider? Huawei’s Strategic Engagement in Oceania

Jake Lin

 

9.     Huawei’s Carrier Business in Southeast Asia

Serina Al Haddad and Sheryll Namingit

10.  Huawei Goes to India: Can the Dragon and the Elephant Marry?

Deepraj Mukherjee

 

11.  Assessing the Impact of the Huawei Brand on the Information Communication Technology infrastructure of Ghana

Kwame Ohene Djan and Wilberforce Owusu-Ansah

 

12.  Huawei’s Linkages with Local Firms in Tanzania: Idiosyncratic Benefits and Risks

Deusdedit Rwehumbiza

 

 

Part V. Huawei’s Crisis Management, Branding, and Corporate Communication

 

13.  Red Teaming: Huawei's Organizational Leaning Strategies

Sunny Li Sun and Chongyang Zhou

 

14.  Untangling Legitimacy Complexity: Huawei's Engagement with Government and Media  

Lei Li and Sunny Li Sun

 

15.  Framing National Security Concerns in Mobile Telecommunication Infrastructure Debates: A Text Mining Study of Huawei

Kenneth C. C. Yang and Yowei Kang

 

16.  Image of Ren Zhengfei: Model Entrepreneur or Representative of State Power

Matthias Niedenführ

 

17.  Final Reflections – Connectivity, Innovation, Transformation, and Global Challenges

Christoph Lattemann, Ilan Alon and Wenxian Zhang

 


Wenxian Zhang is Professor in the College of Liberal Arts at Rollins College in Winter Park, Florida, USA.  


Ilan Alon is Professor of Strategy and International Marketing at the University of Agder, Norway, and the Visiting Otto Mønsted Professor for International Business at the Copenhagen Business School, Denmark. 

Christoph Lattemann is Professor of Business Administration and Information Management at Jacobs University, Germany and Professor of Entrepreneurship at the University of Agder, Norway.

Huawei Goes Global provides a much-needed, comprehensive, and scholarly examination of the business environment and the striving global operations of China’s technology giant. With theoretical research, case studies, data analysis, and empirical studies, this two-volume work tells a fascinating story of internationalization in an emerging economy. As one of the most powerful Chinese companies in the global economy, the largest global telecommunications-equipment producer and a leading consumer-electronics manufacturer, Huawei is a great example of the globalization of the Chinese enterprises in the twenty-first century.

In Volume I, scholars critically examine the rise of Huawei as a Chinese global enterprise from the political economy and public policy perspectives, as well as Huawei’s development strategies, innovations, and talent management. In Volume II, multiple authors carefully study the growth of Huawei from regional and geopolitical perspectives, and its corporate communication and crisis management.  

Within the framework of the trade conflicts between China and the US, controversies over economic sanctions, intellectual-property disputes, and espionage and cyber security concerns, this groundbreaking work makes an important contribution to both academic literature and the ongoing public discourse on Huawei.




Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia