• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

How to Manage a Successful Press Conference » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

How to Manage a Successful Press Conference

ISBN-13: 9780566087271 / Angielski / Miękka / 2006 / 266 str.

Ralf Leinemann; Elena Baikaltseva
How to Manage a Successful Press Conference Ralf Leinemann Elena Baikaltseva 9780566087271 GOWER PUBLISHING LTD - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

How to Manage a Successful Press Conference

ISBN-13: 9780566087271 / Angielski / Miękka / 2006 / 266 str.

Ralf Leinemann; Elena Baikaltseva
cena 302,37 zł
(netto: 287,97 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,08 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Despite the ubiquity of new forms of communication technology, press conferences remain a vital way for companies to share news. One size or message does not fit all and the content showcased must be of interest to every member of the audience. This book highlights the importance of understanding the needs of those who will attend; an ever-more critical skill as stretched editorial teams make it increasingly difficult to lure journalists from their desks. In the international press arena, journalists from different countries have particular needs and can react differently to the same situation. The authors show that to ensure success, PR professionals need to take account of the event, speakers, style, content and tone; and follow through to the all-important tasks of obtaining feedback and analysing results. How to Manage a Successful Press Conference is essential reading for PR teams working in a national or, particularly, an international environment and enables you to address the whole range of activities necessary for success, from the basics through to advanced issues such as managing press expectations across borders and cultures.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Wydawca:
GOWER PUBLISHING LTD
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780566087271
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
266
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Contents: Part I Introduction: Why is a press conference special?; PR tools; Types of press conferences; PR plan. Part II Basics and Processes: Planning; Embargo date; Invitation and registration; Format of a press event; Participants; Agency support; Financial aspects; Venue selection. Part III Content and Speaker Support: Content - From Hell to Heaven; Preparation of spokespeople; Speech writing; Tips for spokespeople. Part IV At the Event: The atmosphere at a press conference; Event branding; Decoration; Registration desk; Badges; Press room; Press kit; Interviews; The appropriate give away. Part V After the Event: Feedback collection; After the event; Media analysis. Appendices: Checklist for preview trip; Cultural influences; Views of a journalist; Industry analyst briefings; Detailed cost breakdown; Online press conferences; References; Index.

Dr Ralf Leinemann has more than 15 years' experience working in international PR, marketing and business development departments in the high-tech industry. He is PR Director for Hewlett-Packard's Imaging and Printing Group in Europe, the Middle East and Africa. Elena Baikaltseva is responsible for business development in Technology practice at Echo Research in the UK. Whilst writing the book, she was Public Relations and Marketing Communications Manager for Advanced Micro Devices (AMD) in Moscow, where she was responsible for communications in Russia, CIS and emerging markets in EMEA (Europe, Middle East and Africa). She has ten years' experience in communications and PR functions working for AMD, and previously for Hewlett-Packard, and with various PR agencies.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia